تمامی قیمت ها ، بدون احتساب 9% ارزش افزوده می باشد.

قیمت سیم جوش استیل آلیاژ 316

تاریخ به روز رسانی :1403/04/319:01
کدشرحقیمتسایز آلیاژواحد
1سیم جوش استنلس استیل 2714,2902316Lکیلوگرم
2سیم جوش استنلس استیل 2/5714,2902.5316Lکیلوگرم
3سیم جوش استنلس استیل 3714,2903316Lکیلوگرم


سیم جوش استیل آلیاژ 316

قطعات و ابزارآلات زیاد و البته مختلفی وجود دارد که در صنعت جوشکاری مورد استفاده قرار میگیرد. یکی از پرمصرف ترین ابزارها سیم جوش استیل آلیاژ 316 میباشد. از این محصول برای پر کردن یک ماده در جوشکاری میتوان استفاده کرد. از پر مصرف ترین و پرکاربردترین ابزارها سیم جوش های استیل هستند ، که در جوشکاری بسیار استفاده میشوند. البته لازم به ذکر است که این محصل انواع مختلفی دارد و جوشکاران باید با توجه به نیازی دارند ، نوع مناسب آن را انتخاب نمایند. از پر کاربردترین این محصول کد 316 است که توسط کاربران مختلف برای کارهای متفاوت استفاده میشود. این کد مورد استقبال بسیاری از جوشکاران قرار گرفت است.

سیم جوش استیل آلیاژ 316 چیست؟

عواملی مانند بالا و پایین شدن دما ، نور خورشید ، رطوبت و .... وجود دارد که باعث زنگ زدگی فولاد و از بین رفتن قسمت هایی از آن ها میشود. در چنین مواقعی جوشکاران برای پر کردن فضاها از سیم جوش استیل 316 استفاده میکنند. این کار باعث میشود تا فولاد در برابر خوردگی بالا ، چقرمگی و استحکام در دماهای بالا و پایین مقاومت خوبی داشته باشد. شما میتوانید به غیر از پر کردن فضاها برای جوشکاری های FCAW ، GMAW وSAW نیز از آن استفاده نمایید. با این محصول جوشکاری های فولاد های آستنیتی ، آستنیتی مقاوم در برابر حرارت و فریتی را نیز میتوان انجام داد. با پر کردن فضاهای خالی در سازه و محصول ، میتوانید از تخریب آن جلوگیری کنید.

کاربرد سیم جوش استیل آلیاژ 316

پیش تر گفته ایم که عوامل زیادی وجود دارد که باعث میشود تا فولاد دچار پوسیدگی  زنگ زدگی شود. در چنین مواقعی نیز فولاد دچار آسیب دیدگی میشود و فضاهایی در آن ایجاد شده که خالی هستند و باعث از بین رفتن سازه میشود. از این رو جوشکاران اقدام به رفع کردن این ایراد ها میکنند تا از تخریب سازه جلوگیری شود. استفاده از سیم جوش استیل آلیاژ 316 از کارهایی است که جوشکاران انجام میدهند. مدل های گوناگونی در بازار وجود دارد که کد 316 از بهترین آن ها به حساب می آید. هر فضایی که بر اثر پوسیدگی و زنگ زدگی از بین رفته باشد را ، یا سیم جوش 316 میتوانید به راحتی ترمیم کنید و سازه را از تخریب نجات دهید.

وزن سیم جوش استیل آلیاژ 316

سیم جوش های استیل در مدل های مختلفی تولید میشوند ، که البته هر کدام از این مدل ها دارای وزن های متفاوتی هستند. کاربران باید با توجه به نیاز خود از بین آن ها بهترین انتخاب را داشته باشند. سیم جوش استیل آلیاژ 316 که یکی از پرکاربردترین مدل ها در بازار میباشد و توسط کاربران زیادی مورد استفاده قرار میگیرد ، در وزن های متفاوتی تولید میشود.  2 ، 2.5  ، 3.4 کیلوگرم از وزن هایی میباشد که این محصول تولید میشود. البته ممکن است که وزن های بالاتری در بازار پیدا کنید اما اصل آن همین سه وزن است. شما اول نیاز خود را به خوبی سنجیده و پس از آن با توجه به کار خود انتخاب کنید که در چه وزنی میخواهید.

قیمت سیم جوش استیل 316 

هر فردی زمانی که تصمیم به خرید سیم جوش استیل آلیاژ 316 میگیرد ، قطعا قیمت آن را که بسیار مهم و اهمیت دارد را مورد بررسی قرار میدهد. اما لازم به ذکر است که این محصول قیمت ثابت نداشته و متغیر میباشد. یعنی عوامل متعددی مانند وزن آن ها بر روی قیمت تاثیر میگذارد. در ضمن سیاست و شرایط اقتصادی نیز باعث بالا و پایین شدن قیمت روز سیم جوش استیل آلیاژ 316 نیز میشوند. از این رو هر زمانی که تصمیم به خرید سیم جوش استیل 316 داشتید ، بهتر است با توجه به نیاز خود قیمت را تخمین بزنید.


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه صنعتی آنیل می باشد .