آهن آنیل | مرجع قیمت گذاری آهن آلات و لوازم ساختمانی

تمامی قیمت ها ، بدون احتساب 9% ارزش افزوده می باشد.

قیمت سپری فولاد شکفته

تاریخ به روز رسانی :1403/04/319:03
کدشرحقیمتسایزطول شاخهبرندواحدمحل بارگیری
1سپری 6000*40 شکفته27,90040*60006شکفتهکیلوگرمکارخانه شکفته


سپری فولاد شکفته چیست؟

امروزه اگر برای خرید سپری به بازار مراجعه کنید با سپری های متفاوت و مختلف روبرو خواهید شد زیرا جنس آن ها متفاوت است و از آلومینیوم و مس و آهن و غیره ساخته شده اند. از این رو می‌ توان فهمید که کاربرد بسیار زیادی در صنعت و حتی ساختمان سازی دارند. خوشبختانه در ایران کارخانه های تولید کننده سپری بسیار زیاد هستند و شما می ‌توانید مرغوب ترین و بهترین سپری را تهیه کنید.

یکی از با کیفیت ترین ها در ایران سپری فولاد شکفته می ‌باشد. این نوع سپری که شبیه به T انگلیسی است به دو صورت نورد گرم و نورد سرد تولید و به بازار ارائه می ‌شود. مقاومت و فشار بسیار زیادی به انواع سپری وارد می‌ شود از این رو باید جنس بسیار عالی داشته باشد که نسبت به چنین مواردی مقاومت نشان دهد. اکنون اگر می خواهید اطلاعات بیش تری در مورد سپری فولاد شکفته داشته باشید با ما همراه شوید.

کاربرد سپری فولاد شکفته

سپری ها بر اساس جنسی که دارند کاربرد بسیار زیادی نیز از خود نشان می دهند به طوری که نه تنها در صنعت بلکه در ساختمان سازی هم از آن ها استفاده می شود. جنس سپری فولاد سبب استحکام آن در برابر فشار و ضربه شده و همین موضوع سبب جذب طرفداران بیش تر شده است. اکنون اگر می‌ خواهید به کاربرد سپری پی ببرید و موارد زیر را مطالعه نمایید:

  • یکی از مهم ترین کاربردهای سپری فولاد شکفته در ساخت در و پنجره ساختمان ها است.
  • از دیگر کاربرد های سپری می توان اتصال ستون ها به پل را نام برد.
  • برای اجرای سقف های کاذب از سپری استفاده می کنند.
  • در جاده ها استفاده از سپری برای گاردریل ها بسیار اهمیت دارد.
  • برای استحکام در سقف گلخانه ها و کلاف بندی دیوارهای بنایی از سپری استفاده می کنند.

وزن سپری فولاد شکفته

قطعاً برای خریداران سپری فولاد وزن آن اهمیت ویژه پیدا می کند زیرا قرار است از آن در مکان های مختلف استفاده کنند از این رو وزن آن مهم است زیرا نباید از حد و حدود مشخصی بیش تر شود. هر چند که وزن دقیق سپری فولاد شکفته بستگی به سفارش مشتری دارد یعنی طبق سفارش مشتری اندازه و ابعاد سپری متغیر است بنابراین وزن آن هم تغییر می کند.

عامل دیگری که در وزن سپری فولاد شکفته  تاثیرگذار است و ابعاد آن است که به طور معمول طول هر سپری بین ۶ تا ۱۲ متر است و ضخامت و آن تقریبا دو میلیمتر در نظر گرفته می‌شود که بر اساس استفاده مشتری بین 0.9 تا 2.5 متغیر است.

قیمت سپری فولاد شکفته

قطعاً به هنگام خرید هر وسیله و تجهیزاتی قیمت آن اهمیت ویژه پیدا می کند بنابراین شما عزیزان هم برای خرید سپری باید حتماً استعلام قیمت بگیرید. برای گرفتن استعلام قیمت می ‌توانید به صورت آنلاین اقدام نموده و لیست قیمت سپری فولاد شکفته در بازار را بررسی نمایید. علاوه بر آن می توانید به صورت تلفنی و یا حضوری هم از قیمت سپری مطلع شوید.

یکی از مهم ترین عواملی که در قیمت روز سپری فولاد شکفته اثر می گذارد جنس و ابعاد آن است. هرچه جنس مقاوم تری داشته باشد و ابعاد آن بزرگ تر باشد قطعاً قیمت آن نیز گران تر خواهد شد. تغییرات سیاسی و اقتصادی نیز تاثیر مستقیمی بر روی بازار خواهند گذاشت. بنابراین قیمت آنلاین سپری فولاد شکفته متاثر از عوامل بسیار زیادی است.


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه صنعتی آنیل می باشد .