آهن آنیل | مرجع قیمت گذاری آهن آلات و لوازم ساختمانی

تمامی قیمت ها ، بدون احتساب 9% ارزش افزوده می باشد.

جدول وزن میلگرد

تمامی مشخصات و جداول مربوطه به میلگرد را در این لینک می توانید مشاهده کنید . 

برای مشاهده جدول جامع وزن میلگرد روی دکمه زیر کلیک کنید .

قیمت میلگرد ساده نورد گرم جهان

تاریخ به روز رسانی :-9:13
کدشرحقیمت سایزحالتاستانداردمحل بارگیریبرندواحد
1میلگرد 8ساده A1 نورد گرم جهانتماس بگیرید8شاخهA1کارخانهنورد گرم جهانکیلوگرم


میلگرد ساده نورد گرم جهان بیشتر کاربرد صنعتی دارد . ولی به سلیقه معماران و سازندگان بنا و ساختمان در ساخت خاموت و بعضی از قسمت های ساختمان سازی استفاده می شوند. در این بخش به بررسی دقیق تر این محصول و کارخانه سازنده آن می پردازیم.

نگاهی کوتاه به کارخانه نورد گرم جهان

کارخانه میلگرد نورد گرم جهان از سال 1383 شمسی اقدام به تولید سالانه 000/230 ( دویست و سی هزار ) تن انواع میلگرد نموده است. محل این کارخانه در هفت کیلومتری جاده سمنان – دامغان در انتهای شهرک صنعتی شرق قرار دارد. عمده محصولات این کارخانه انواع میلگرد ساده A1 در قطرهای 8 تا 10 میلیمتر و آجدار A2 با قطر 8 میلیمتر با استاندارد ISIRI 3132  می باشد. در ادامه به شناخت بیشتری از میلگرد ساده نورد گرم ، وزن ، کاربردها و نحوه بدست آمدن قیمت آنها خواهیم پرداخت .

نورد کردن چیست؟

موضوع نوردکاری یا نوردکردن در فلزات که به آن Rolling  گفته می شود، کم کردن مقطع فلزات است بوسیله تحت فشار قراردادن یکنواخت توسط غلتک هایی که عموماً از چدن ساخته شده اند. فلزهایی که بدین منظور استفاده می شوند قطعه های مکعبی شکل یا مستطیلی با ضخامت 15 سانتیمتر، طول و عرض هایی در همین حدود یا بیشتر که به آنها بلوم یا شمش گفته می شود و توسط کارخانجات ریخته گری آماده و ارائه می گردند.

 نورد گرم چیست؟

شمش ها یا بلوم های فولادی را قبل از قراردادن دربین غلتک ها ، بیشتر از 1700 درجه فارنهایت که بالاتر از دمای تبلمر مجدد فولاد است حرارت داده و باتوجه به سیاست تولید از ضخامت آنها بطور یکنواخت می کاهند .

نورد سرد چیست؟

نورد سرد در واقع همان فولاد نورد گرم است که پس از سرد شدن تاحدّ دمای اتاق های معمولی پردازش بیشتری روی آنها انجام می شود. مجدداً به کارخانجات کاهش سرما ارسال گردیده تا با درنظر گرفتن برنامه های تولید و کاربردهای پیش بینی شده اقدام به بازپخت گردند .

میلگرد ساده چه نوع میلگردی است؟

میلگردها براساس ظاهر و نوع کاربردشان تقسیم بندی های بسیاری دارند. یکی از انواع آن میلگرد ساده صنعتی است که باتوجه به نوع بدنه آن به ساده و آجدار تقسیم می شوند. نوع دیگر تقسیم بندی میلگرد 6.5 ساده از لحاظ نوع آلیاژ آن است مثل میلگرد استیل 304 یا میلگرد استیل 316. میلگردهای ساده را عموماً در اندازه های 6 و یا 12 متر بریده ولی ازجهت قطر تفاوت های زیادتری دارند مانند میلگرد 8 ، 16 و ...... میلیمتری .

میلگرد ساده نورد گرم جهان چیست؟

از کاربردهای میلگرد ساده نورد گرم جهان که به عنوان آرماتور فولادی هم شناخته می شوند در جبران مقاومت کشش های پایینی بتن استفاده می شود که در این خصوص در سازه های بتن آرمه از انواع سیم یا میلگرد که به عنوان فولاد میلگرد گفته می شود بکار می گیرند. به یاد داشته باشید وقتی اصطلاح قطر اسمی میلگرد ساده بکار می رود، مقصود همان قطری است که در برگه های شناسایی آنها ذکر می شود و معادل دایره ای می باشد که مساحت آن برابر مساحت مقطع عرضی میلگرد است. نکته دیگری که در زمان بکارگیری میلگرد ساده نورد گرم جهان باید به یاد داشته باشیم این است که قبل از جوشکاری شرایط استفاده را مطابق استاندارد ذکر شده رعایت نمایید.

وزن میلگرد ساده نورد گرم جهان

همانطور که مشخص گردید تولید میلگرد ساده نورد گرم جهان براساس و پایه کاملاً علمی قراردارد و اندازه های آن از جهات طول و قطر در استاندارد های مشخص است، به همین دلیل جدول هایی تهیه و تنظیم گردیده که درتمامی سایت های تخصصی و مربوطه و بالخصوص سایت کارخانه میلگرد نورد گرم جهان آورده شده است و شما می توانید با مراجعه به آنها از وزن دقیق و سایر مشخصات آنها، اطلاعات لازم را بدست آورید.

قیمت میلگرد ساده نورد گرم جهان

درمورد قیمت نهایی میلگرد ساده نورد گرم جهان باتوجه به تغییرات روزانه و حتی ساعتی، ارائه یک قیمت مشخص امکان پذیر نیست. درضمن نوع سفارش، شهر موردنظر و نحوه حمل کالا براساس مقدار بار تأثیرات قابل توجهی را در قیمت تمام شده دارد. برای حل این موضوع می توانید با کارشناسان بخش فروش که در کارخانه میلگرد ساده نورد گرم جهان مستقر هستند و یا نمایندگی های معتبر در تمامی نقاط کشور تماس حاصل نموده و از شرایط فروش، آخرین قیمت روز میلگرد ساده نورد گرم جهان و سایر اطلاعات لازم آگاهی های لازم را بدست آورید.


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه صنعتی آنیل می باشد .