تمامی قیمت ها ، بدون احتساب 9% ارزش افزوده می باشد.

جدول وزن میلگرد

تمامی مشخصات و جداول مربوطه به میلگرد را در این لینک می توانید مشاهده کنید . 

برای مشاهده جدول جامع وزن میلگرد روی دکمه زیر کلیک کنید .

قیمت میلگرد آجدار ذوب آهن اصفهان

تاریخ به روز رسانی :1403/04/319:12
کدشرحقیمت سایزحالتاستانداردمحل بارگیریبرندواحد
1میلگرد 12 ذوب آهن اصفهان26,82012شاخه 12 متریA3کارخانهذوب آهن اصفهانکیلوگرم
2میلگرد 14 ذوب آهن اصفهان25,64014شاخه 12 متریA3کارخانهذوب آهن اصفهانکیلوگرم
3میلگرد 16 ذوب آهن اصفهان25,64016شاخه 12 متریA3کارخانهذوب آهن اصفهانکیلوگرم
4میلگرد 18 ذوب آهن اصفهان25,64018شاخه 12 متریA3کارخانهذوب آهن اصفهانکیلوگرم
5میلگرد 20 ذوب آهن اصفهان25,73020شاخه 12 متریA3کارخانهذوب آهن اصفهانکیلوگرم
6میلگرد 22 ذوب آهن اصفهان25,73022شاخه 12 متریA3کارخانهذوب آهن اصفهانکیلوگرم
7میلگرد 25 ذوب آهن اصفهان25,91025شاخه 12 متریA3کارخانهذوب آهن اصفهانکیلوگرم
8میلگرد 28 ذوب آهن اصفهان25,73028شاخه 12 متریA3کارخانهذوب آهن اصفهانکیلوگرم


کارخانه ذوب آهن اصفهان اولین و معتبرترین تولید کننده انواع آهن، فولاد و فلزات با تمامی محصولات مربوط به آنها مانند چدن و غیره می باشد. در سال 1344 شمسی مصوب گردید تا اولین کارخانه ذوب فلزات راه اندازی شود و 6 سال بعد یعنی در سال 1350 اولین واحد تولیدی آن که فلز چدن بود به بهره برداری رسید. از آن سال به بعد با رشد چشمگیری که داشته تبدیل به بزرگ ترین تولیدکننده فولاد و انواع میلگرد شده است. مجموعه میلگرد آجدار ذوب آهن اصفهان براساس استاندارد روسی تولید می شود .نظربه اینکه تنوع تولیدات کارخانه ذوب آهن اصفهان زیاد می باشد نمی توان توضیحات فنی و ساختار تمامی آنها را در یک مقاله بررسی کرد به همین جهت در ادامه ، مجموعه میلگردهای آجدار ذوب آهن اصفهان را از جهات کاربرد ، وزن شاخه ها ، تنوع سایزها ، نحوه قیمت گذاری و ساختار فنی و چگونگی تولید درحد امکان بررسی خواهد شد.

قیمت میلگرد آجدار ذوب آهن اصفهان

مجموعه میلگرد آجدار ذوب آهن اصفهان

مجموعه میلگرد آجدار ذوب آهن اصفهان از نوع A3 و براساس استاندارد روسی است که در شاخه های 12 متری ارائه می گردند. تنوع قطر میلگرد آجدار عبارتند از : 12 ، 14 ، 16 ، 18 ، 20 ، 22 ، 25 ، 28 و 32 که ازلحاظ قیمت درصورت تحویل از کارخانه و یا توسط بنگاه ها و یا نمایندگی های معتبر، در قیمت تفاوت دارد که می توانید قیمت تحویل در کارخانه و شرایط فروش آنها را از سایت و یا واحد فروش کارخانه ذوب آهن اصفهان جویا گردید. قیمت میلگرد آجدار ذوب آهن اصفهان را نمی توان برای مدت مشخصی به عنوان مثال هفتگی، ماهانه وغیره ثابت و یک نواخت اعلام نمود و دلیل آن عمدتاً بخاطر نوسانات ارزی است. درضمن دیگر شرایط نیز مانند حمل و نقل و شرایط تولید تأثیرات فراوانی دارد به همین جهت برای دراختیار داشتن قیمت واقعی و هزینه های مربوطه کارشناسان فروش کارخانه و سایت آهن آنیل راهنمای حقیقی و معتبری برای شما هستند.

ویژگی های میلگرد آجدار ذوب آهن اصفهان

همانطور که گفته شد میلگرد آجدار پروفیلی است که بیشتر در سازه های بتنی برای جبران ضعف و مقاومت کشش بتن کاربرد دارد. بتن به تنهایی نمی تواند در یک سازه تحمل فشار و ضربه های وارده طبیعی و غیرطبیعی را داشته باشد و به همین منظور از میلگرد آجدار استفاده می شود. میلگردهای آجدار از جهت نوع برجستگی و آج آنها به سه دسته تقسیم می شوند که عبارتند از مارپیچ، جناقی و مرکب که روی بدنه آنها حک می شود. میلگرد آجدار از لحاظ میزان مقاومت تسلیم و مقاومت کشش به سه قسمت به نام های A2 ، A3 و A4 می باشند.

کاربرد میلگرد آجدار ذوب آهن اصفهان

میلگرد آجدار A3 که جزو محصولات با تعداد تولید بالای کارخانه ذوب آهن اصفهان است که بیشتر در فونداسیون ساختمان و آرماتورهای طولی استفاده می گردد . میلگرد آجدار به دلیل ترد بودن در محل هایی مانند تیرها ، ستون ها ، دیوارهای برشی ، تیرچه و دال نباید استفاده گردد و ممنوع است .

نحوه محاسبه وزنی میلگرد آجدار

باتوجه به تنوع تولید میلگرد آجدار برای اطلاع از وزن یک شاخه 12 متری با قطر مشخص و موردنظرتان جداولی طراحی و تنظیم گردیده که به آنها جدول وزنی میلگرد گفته می شود که البته تولیدات هر کارخانه ای با کارخانه دیگر تفاوت دارد. ولی چنانچه بخواهید فرمول محاسبه را داشته باشید به شکل زیر توجه فرمائید.

 وزن میلگرد در هر کیلوگرم = چگالی ( کیلوگرم بر متر ) X طول میلگرد

   

نگاهی به میلگرد آجدار A3 ذوب آهن اصفهان

میلگرد آجدار A3، جزو میلگردهای نیمه سخت هستند که در ساختار آنها از کربن کمتری استفاده می شود. میلگرد آجدار A3 همان میلگرد آجدار جناقی می باشد که چنانچه کمی برروی طرح آنها دقت فرمایید شکل آج ها را به صورت هفت و هشت مشاهده می کنید.

نحوه تولید میلگرد آجدار ذوب آهن اصفهان

برای تولید میلگرد آجدار ذوب آهن اصفهان شمش های فولادی در کوره هایی با درجه 1100 سانتی گراد که بوسیله جک های هیدرولیکی به داخل کوره ها هدایت شده، نرم می شوند و بوسیله دستگاه های نورد به قطر و طول موردنظر می رسند. چنانچه درنظر باشد میلگرد A2 تولید گردد در همان مرحله نورد زدن شیارها و طرح های لازم روی آنها انجام می گیرد. درخصوص میلگرد آجدار A3 و A4 پس از سرد شدن به میزان مشخص توسط دستگاه های مخصوص شیارها و آج های موردنظر روی آنها زده شده و در متراژهای 12 متری بوسیله کاترهای مخصوص قطع گردیده و بعد از بندیل شدن به انبار هدایت می گردند.


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه صنعتی آنیل می باشد .