آهن آنیل | مرجع قیمت گذاری آهن آلات و لوازم ساختمانی

تمامی قیمت ها ، بدون احتساب 9% ارزش افزوده می باشد.

واحد فروش قالب و داربست

Image

قیمت افزودنی های شیمیایی خاص بتن

تاریخ به روز رسانی :1403/04/319:30
کدشرح کالاقیمتواحدبسته بندی
1ضد یخ پودری ملات750,000کیسه25 کیلوگرمی
2ضد یخ مایع با کلراید- مخصوص ملات1,000,000گالنگالن 20 لیتری
3ضد یخ مایع بدون کلراید- مخصوص بتن2,450,000گالنگالن 20 لیتری
4تخریب کننده بتن (کتراک)450,000کیلوگرمکیسه 20 کیلوگرمی
5کیورینگ سطحی بتن - پایه آب336,999لیترگالن 20 لیتری

قیمت افزودنی های شیمیایی خاص

افزودنی های خاص بتن برای ارتقا کیفیت مصالح بتنی و ملات های سیمانی به کار میروند، در ادامه به برخی از این مصالح پرداخته شده است.

ضد یخ پودری ملات

ضد یخ پودر ملات به عنوان یکی از افزودنی های اساسی در صنعت ساختمان سازی بویژه در نقاطی که اغلب سال سرد است، به شمار می رود.

این ضد یخ که با نام ضد یخ سیمان نیز شناخته میشود، زمانیکه به ملات های سیمانی آماده یا سنتی اضافه می‌شود، سبب افزایش مقاومت مکانیکی آنها در دمای پایین و سرما نیز شده و مدت زمان لازم برای گیرش و سفت شدن سیمان را کاهش می دهد و در نتیجه از یخ زدگی بتن جلوگیری می شود.

از آنجایی که یخ زدن بتن و در ادامه آب شدن یخ بتن بعد از سفت شدن سیمان، میتواند سبب ایجاد مشکلات اساسی در پایداری بتن شود، لازم است که بتن و ملات از یخ زدگی حفظ شود. این افزودنی پر کاربرد بتن، تولید شده بر پایه کلراید های کلسیم و نمک های معدنی جهت کم کردن نقطه انجماد ملات و بتن، افزایش سرعت در گیرش و... نیز میگردد. البته توجه داشته باشید که به علت وجود یون کلر در ساختار ضد یخ بتن، جهت استفاده در بتن های مسلح پیشنهاد نمی گردد.

ضد یخ مایع با کلراید

ضد یخ مایع با کلراید محصولی مهم برای ساختن بتن های غیر مسلح به شمار میرود. یخ زدن بتن قبل از اینکه خمیر بتن سفت شده و یا به گیرش اولیه برسد، باعث افزایش حجمی خمیر سیمان می شود، این امر به علت یخ زدن آب موجود در مخلوط ملات بتن ایجاد میشود.

بنابراین با توجه به آب یخ زده که در مراحل هیدراسیون بتن شرکت داده نمی شود، بعد از بالا رفتن دمای اطراف، یخ موجود در مخلوط آب می شود، و مجدداً فرایند هیدراسیون بتن که منجر به ایجاد گیرش آن میشود، شروع شده و به ویبره مجدد نیاز داشته و در نتیجه مقاومت های کمتر و ضعیف تری ایجاد خواهد شد.

دقت کنید که ضد یخ مایع بتن به دلیل داشتن ترکیبات کلرایدی در ساختار خود، برای استفاده در بتن مسلح گزینه مناسبی نبوده و باعث ایجاد خوردگی در میلگرد ها می شود.

تخریب کننده بتن

تخریب کننده بتن که با نام کتراک نیز شناخته میشود، پس از ترکیب شدن با آب، داخل سوراخ های حفر شده ای که به وسیله دریل ، ریخته می شود و در مدت زمان کمی، ملات کتراک با زیاد شدن حجمش باعث ایجاد فشار های جانبی و در نهایت ایجاد ترک های کم و بیش در مقطع می شود.

در صورت نیاز به هر یک از افزودنی های ملات و بتن تنها کافیست با کارشناسان ما در آهن آنیل تماس حاصل نمایید.


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه صنعتی آنیل می باشد .