آهن آنیل | مرجع قیمت گذاری آهن آلات و لوازم ساختمانی

تمامی قیمت ها ، بدون احتساب 9% ارزش افزوده می باشد.

واحد فروش قالب و داربست

Image

قیمت آب بند کننده ها

تاریخ به روز رسانی :1403/04/318:30
کدشرح کالاقیمتواحدبسته بندی
1آب بند دو جزئی Z2000 خاکستری-ست 14 کیلویی658,000کیلوگرمست 14 کیلوگرمی
2آب بند دو جزئی Z2000 سفید-ست 14 کیلویی692,999کیلوگرمست 14 کیلوگرمی
3آب بند دو جزئی z2000 خاکستری - ست 28 کیلویی598,998کیلوگرمست 28 کیلوگرمی
4آب بند دو جزئی z2000 سفید - ست 28 کیلویی637,999کیلوگرمست 28 کیلوگرمی
5نانو نفوذگر بتن کریستال ساز582,000کیلوگرم20 لیتری
6پودر آنی گیر بتن559,000کیلوگرم20 کیلوگرمی
7واتر پروف مایع بتن513,000لیتر20 لیتری
8واتر پروف پودری بتن113,000کیلوگرم20 کیلوگرمی

آب بند کننده که با عنوان Sealing Agent نیز شناخته می شود، ماده‌ای برای جلوگیری از نفوذ آب یا رطوبت به داخل انواع سازه ها بویژه سازه های بتنی، تجهیزات یا مواد مرتبط با ساخت و ساز می باشد.

این محصول در صنایع مختلفی از جمله ساختمان‌سازی، مهندسی عمران، تاسیسات آبی و صنایع نفت و گاز و... مورد استفاده قرار میگیرند.

استفاده از آب بند کننده ها جهت افزایش دوام و کارایی سازه‌ها و جلوگیری از آسیب‌های ناشی از رطوبت و آب مورد استفاده قرار میگیرند.

انواع آب بند کننده

آب بند کننده ها با توجه به متریالی که قصد نفوذ آب به آن را داریم، نوع پروژه، سطحی یا عمقی بودن مورد مصرف به انواع مختلفی دسته بندی میشوند، در ادامه به انواع آب بندکننده ها پرداخته شده است.

آب بند کننده دو جزئی

آب بند کننده دو جزئی یکی از محصولات بسیار مناسب و البته پر کاربرد برای آب بندی سطوح ساخته شده از بتن به شمار می رود.

از ویژگی های این محصول می توان به دوام و چسبندگی بسیار بالای آن، قابلیت ارتجاعی و کاربری و اجرای ساده و راحت آن اشاره نمود.

آب بند کننده های دو جزئی تماما بر پایه ترکیبی از سیمان و سنگدانه ها و رزین های آکریلیک بوده و در نتیجه باعث عدم ممانعت از تنفس بتن کار شده در پروژه می شوند. بنابراین آب بند کننده ها برای آب بندی مخازن سنگی و آجری و بتنی، استخرها، بالکن ها و تراس ها و... نیز بسیار مناسب هستند.

آب بند کننده

نانو نفوذگر بتن کریستال ساز

پودر نفوذ گر بتن کریستال ساز، محصولی است تک جزئی که بر پایه سیمان تولید و عرضه می شود.

این محصول را می توان در تمامی سطوح با فشار مثبت و حتی فشار منفی به کار برد.

اما بطور کلی بهترین و کارآمد ترین کاری نفوذگر بتن کریستا ساز، برای آب بندی قسمت هایی با فشار منفی است مانند استفاده برای عایق کاری پایه آسانسور ها.

همانطور که از نام این محصول مشخص است، پودر نفوذگر بتن باعث ایجاد خواص بلورسازی یا کریستال سازی در بتن ها می شود. در نتیجه پس از بکار بردن پودر نفوذ گر بتن بر روی سطوح مختلف، نفوذگر به مقدار تقریبی 3 سانتی متر به داخل بتن نفوذ کرده و شروع به بلور سازی یا کریستال سازی می کند.

پودر آنی گیر بتن

آنی گیر پودری بتن، یکی از انواع ملات آماده بر پایه سیمان است که برای قسمت های دچار نشتی که ساخته شده از متریال بتن است، استفاده میگردد.

پودر های آنی گیر به سرعت و در حدود 10 ثانیه طی فرایند هیدراسیون سفت شده و مانع از نشتی و یا عبور آب می شوند. بنابراین میتوان پودر آنی گیر بتن را ماده آب بند کننده سریع دانست، که پس از مخلوط کردن آن با آب، ملاتی خمیری شکل و البته قدرتمند جهت بسته شدن و ممانعت از نشت های پر فشار ایجاد میشود.

 واتر پروف بتن

واترپروف مایع بتن از ترکیب منحصر به فرد روان کننده ها و اسیدهای چرب غیر آلی تولید شده و به عنوان آب بند کننده و همچنین عایق شدن انواع بتن در برابر نشتی و نفوذ آب مورد استفاده قرار میگیرد.

این محصول با توجه به ویژگی های کاربردی خود، قابل استفاده در ملات بنایی و دوغاب کاری نیز می باشد. واترپروف مایع بتن بسیار سریع با آب ترکیب شده و مانع از کلوخه شدن ذرات سیمانی که تمایل به کلوخه شدن دارند،‌ می شود، در نتیجه آب موجود در مخلوط واتر پروف مایع بتن به شکل موثرتری عمل کرده و عمل ترکیب شدن آن با آب به کمک مقدار کمتری آب و به بازدهی بهتر صورت میگیرد.

در نتیجه میزان آب مصرفی برای ساخت این ملات تا بیش از 10 ٪‌ کاهش می یابد و در نهایت بتن هایی با دانسیته بیشتر و نفوذپذیری کمتر ایجاد می‌شود.

قیمت آب بند کننده ها

در قسمت قبل به انواع آب بند کننده ها اشاره شد، با توجه به نوع متریال مورد استفاده در آن ها، قیمت نهایی نیز متفاوت خواهد بود، در ادامه سایر عوامل موثر بر قیمت آب بند کننده ها بررسی شده است.

نوع مواد مورد استفاده

آب بند کننده ها از مواد مختلفی مانند سیمان، پلیمرها، اپوکسی‌ها، و قیر ساخته می‌شوند. هر یک از این مواد ویژگی‌ها و کاربردهای خاص خود را دارند و بر قیمت نهایی تأثیر می‌گذارند. برای مثال، آب بند کننده‌های پلیمری و اپوکسی معمولاً گران‌تر از مواد سیمانی هستند به دلیل ویژگی‌های بهتر در عایق‌بندی و مقاومت بالا.

کیفیت و برند محصول

کیفیت آب بند کننده ها و نام تجاری تولیدکننده نیز بر قیمت تأثیرگذار است. محصولات با کیفیت بالاتر معمولاً قیمت بیشتری دارند، اما در عوض دوام و کارایی بیشتری ارائه می‌دهند. برندهای معتبر معمولاً گران‌تر هستند، ولی در بسیاری از موارد عملکرد بهتری دارند.

نوع کاربری

محل استفاده آب بند کننده‌ نیز بر قیمت تأثیر می‌گذارد. به عنوان مثال، محصولاتی که برای فضاهای زیرزمینی یا استخرها طراحی شده‌اند، معمولاً نیاز به ویژگی‌های خاصی دارند که ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد.

قیمت آب بند کننده

مقدار و پوشش‌دهی

میزان پوشش‌دهی یک آب بند کننده نیز بر قیمت تأثیرگذار است. برخی محصولات نیاز به مصرف بیشتری دارند که ممکن است باعث افزایش هزینه‌های پروژه شود.

سهولت اجرا و نیاز به نیروی کار متخصص

برخی از آب بند کننده ها نیاز به نیروی کار متخصص برای نصب دارند، که می‌تواند هزینه اجرای پروژه را افزایش دهد. محصولاتی که نصب آسان‌تری دارند معمولاً هزینه کمتری در زمان اجرا به همراه دارند.

مقاومت در برابر شرایط محیطی

محصولاتی که مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی مانند تغییرات دما، رطوبت، و نور UV دارند، معمولاً قیمت بیشتری دارند. این ویژگی‌ها برای پروژه‌هایی که در فضای باز یا مناطق با شرایط سخت استفاده می‌شوند، ضروری هستند.

عمر مفید و دوام

محصولاتی که عمر مفید طولانی‌تری دارند و نیاز به تعمیرات و نگهداری کمتری دارند، معمولاً قیمت بالاتری دارند. اما در طولانی مدت به صرفه‌تر هستند، زیرا هزینه‌های تعمیرات را کاهش می‌دهند.

مقاومت شیمیایی

آب بند کننده‌هایی که مقاومت بیشتری در برابر مواد شیمیایی دارند، به خصوص در صنایعی مانند تصفیه‌خانه‌ها یا کارخانه‌ها که ممکن است در معرض مواد خورنده قرار گیرند، گران‌تر هستند.

راهنمای خرید آب بند کننده

همانطور که گفته شد، این محصولات انواع مختلفی دارند، بنابراین لازم است هنگام خرید به مورد مصرف آن توجه شود، جهت راهنمایی و مشاوره میتوانید با کارشناسان ما در آهن آنیل تماس حاصل نمایید.


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه صنعتی آنیل می باشد .