آهن آنیل | مرجع قیمت گذاری آهن آلات و لوازم ساختمانی

تمامی قیمت ها ، بدون احتساب 9% ارزش افزوده می باشد.

واحد فروش قالب و داربست

Image

قیمت ملات های آماده

تاریخ به روز رسانی :1403/04/318:32
کدشرح کالاقیمتواحدبسته بندی
1چسب پودری سرامیک پرسلان سفید 209,000کیلوگرمکیسه 20 کیلویی
2چسب پودری آجرنما -سفید200,000کیلوگرمکیسه 20 کیلویی
3چسب پودری سنگ آنتیک -سفید199,000کیلوگرمکیسه 20 کیلویی
4پودر بندکشی آجر قرمز آجری209,998کیلوگرمکیسه 20 کیلویی
5پودر بندکشی آجر طوسی210,000کیلوگرمکیسه 20 کیلویی
6پودر بندکشی آجر کرم210,000کیلوگرمکیسه 20 کیلویی
7پودر بندکشی آجر قهوه ای210,000کیلوگرمکیسه 20 کیلویی
8پودر بندکشی آجر مشکی210,000کیلوگرمکیسه 20 کیلویی
9پودر بندکشی آجر سفید150,000کیلوگرمکیسه 20 کیلویی
10چسب پودری بلوک سیمانی و هبلکس 154,000کیلوگرمکیسه 20 کیلویی
11چسب پودری آجرنما -طوسی154,000کیلوگرمکیسه 20 کیلویی
12چسب پودری کاشی استخری 282,000کیلوگرمکیسه 20 کیلویی
13چسب پودری سرامیک پرسلان 190,001کیلوگرمکیسه 20 کیلویی
14چسب پودری سنگ آنتیک -طوسی176,999کیلوگرمکیسه 20 کیلویی

 

ملات‌های آماده نقش بسیار مهمی در صنعت ساخت‌وساز دارند و به دلیل کاربرد راحت و بدون نیاز به اطلاعات خیلی اختصاصی، سرعت اجرای بالا و کیفیت مناسب، جایگزین برای ملات‌های سنتی شده اند.

با استفاده و خرید ملات آماده ، می‌توانید مراحل ساخت را سریع‌تر و با دقت بیشتری پیش ببرید.

دسته بندی انواع ملات آماده

ملات آماده ترکیبی با تناسب مشخص و محاسبه شده از مصالح مختلف از جمله سیمان، ماسه، آهک و مواد افزودنی خاص است که به صورت پیش‌ساخته در کارخانجات تولید می‌شود.

ملات های آماده در انواع مختلفی که اغلب از نظر متریال سازنده قابل دسته بندی میباشد، تولید و عرضه می شوند و بر اساس متریال به کار رفته در آن ممکن است صرفا برای یک دسته از انواع سنگ ها، آجر ها و یا سرامیک ها مناسب و کاربردی باشند.

ملات‌های سیمانی

یکی از متداول ترین و البته قدیمی ترین انواع ملات آماده، ملات‌های سیمانی هستند که بر پایه سیمان تولید می گردند.

این نوع ملات‌ها به دلیل استحکام و دوام بالا در پروژه‌های مختلف ساختمانی، به‌ویژه در کارهای بنایی، دیوارچینی و کف‌سازی از قدیم تا الان کاربرد فراوان داشته اند.

ملات گچی 

ملات‌های گچی برای پوشش دیوارهای داخلی و کارهای دکوراتیو مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع ملات‌ها سریع خشک می‌شوند و امکان اجرای سریع‌تر را فراهم می‌کنند.

ملات آماده ترکیبی

ملات های ترکیبی همانطور که از نامشان مشخص است، از ترکیب پلیمر با سیمان، رزین و... تولید و عرضه می شوند، ملات های مخصوص کاشی و سرامیک استخری نیز در این دسته قرار دارد که دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار، آسیب، رطوبت و... دارند.

چسب پودری سرامیک پرسلان

این نوع چسب پودری بر پایه سیمان بوده و در نتیجه جهت نصب با شرایط معمولی از نظر سرعت گیرایش و دمای محیط مورد استفاده قرار میگیرد.

این نوع ملات آماده دارای مقاومت بالایی در برابر رطوبت و یخ زدگی و یا حتی گرمای شدید پس از خشک شدن کامل می باشد.

همچنین چسب پودری سرامیک پرسلان سفید برای انواع سرامیک کف و دیوار گرانیتی و پرسلان و سنگ های طبیعی و موزاییک استخری کاربرد دارد.

چسب پودری آجر نما ( سفید و رنگی ) 

چسب آجر نما از جمله ملات های آماده بر پایه ترکیبی از سیمان ، پودرهای میکرونیزه ، رزین های پودری و همچنین افزودنی های خاص می باشد.

از ویژگی های شاخص این چسب میتوان به توانایی چسبندگی بسیار بالا و مقاوم آن، دائمی بودن قدرت چسبدگی و مهمتر از همه قیمت مناسب آن نسبت به استفاده از ملات های سنتی اشاره نمود.

و همانطور که از نام این ملات آماده مشخص است، برای چسباندن آجر های نما قابل استفاده می باشد.

و از مزایای آن میتوان به مقاومت بالا در برابر شرایط جوی، رطوبت و حرارت و همچنین در برابر آسیب های مکانیکی و شیمیایی اشاره نمود.

البته بهتر است توجه داشته باشید، چسب های پودری آجر نما با توجه به تعدد و تنوع آجر ها، به طور اختصاصی نیز تولید شده اند و بهتر است برای هر یک از انواع آجر های مختلف و یا آجر نما از چسب های اختصاصی استفاده گردد.

این ملات های آماده که با نام چسب پودری آجر شناخته میشوند، در انواع سفید و رنگی تولید و عرضه میگردند و انتخاب آن با توجه به نما و طراحی مورد نظر انجام می گردد.

چسب پودری بلوک سیمانی و هبلکس

این نوع ملات آماده تولید شده بر پایه سیمان و پودر های معدنی، رزین های پودری و افزودنی های شیمیایی مخصوص که جهت بالا بردن دوام چسبندگی بلوک های ساخته شده از بتن، بهبود تراز بودن دیوار، بالا رفتن سرعت اجرا، کم کردن وزن سازه و کاهش ملات مورد استفاده برای چسباندن بلوک ها تا حداکثر ۷۵٪ مورد استفاده قرار میگیرد.

از چسب پودری بلوک سیمانی و هبلکس برای چسباندن بلوک AAC و همچنین بلوک های سیمانی سبک و سنگین، بلوک های ساخته شده از سفال، آجر و ... استفاده می شود.

سایر مزایای چسب هبلکس به عنوان ملات آماده شامل غیر قابل اشتعال بودن و افزایش ایمنی سازه در برابر مواد اشتعال زا می باشد.

چسب پودری کاشی کاری

این نوع از چسب های کاشی کاری ترکیبی از سیمان و مواد معدنی میکرونیزه، اصلاح شده با رزین های سنتتیک و افزودنی های مخصوص، با مقاومت بسیار زیاد در برابر رطوبت، با انعطاف پذیری بالا و همچنین امکان تحمل دامنه دمایی گسترده و داشتن قدرت چسبندگی زیاد تولید گردیده است.

برای استفاده از این چسب لازم است حتما از آب نیز استفاده شود، باتوجه به فرمولاسیون ویژه این ملات آماده میتوان آن را برای استخر، سونا بخار، جکوزی، آبنما و سایر مکان هایی که در تماس مستقیم با آب هستند، استفاده نمود.

قیمت ملات های آماده بر اساس فاکتور های مختلف متفاوت است، بنابراین در صورت نیاز به هر یک از انواع ملات آماده گفته شده تنها کافیست با آهن آنیل تماس حاصل نمایید.


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه صنعتی آنیل می باشد .