آهن آنیل | مرجع قیمت گذاری آهن آلات و لوازم ساختمانی

تمامی قیمت ها ، بدون احتساب 9% ارزش افزوده می باشد.

جدول وزن میلگرد

تمامی مشخصات و جداول مربوطه به میلگرد را در این لینک می توانید مشاهده کنید . 

برای مشاهده جدول جامع وزن میلگرد روی دکمه زیر کلیک کنید .

قیمت میلگرد آلیاژی یزد MO40

تاریخ به روز رسانی :1403/07/258:26
کدشرحقیمتقطراستانداردبرندمحل بارگیری
1فولاد MO40 یزد قطر 10تماس بگیرید10MO40یزدبنگاه تهران
2فولاد MO40 یزد قطر 12تماس بگیرید12MO40یزدبنگاه تهران
3فولاد MO40 یزد قطر 15 الی 55تماس بگیرید15الی55MO40یزدبنگاه تهران
4فولاد MO40 یزد قطر 60 الی 100تماس بگیرید60الی100MO40یزدبنگاه تهران
5فولاد MO40 یزد قطر 110 الی 150تماس بگیرید110الی150MO40یزدبنگاه تهران


 میلگرد آلیاژی یزد MO40

از جمله میلگردهای کاربردی و مهم و ضروری موجود در بازار میلگرد آلیاژی است. البته که در ایران کارخانه های زیادی مشغول به تولید میلگرد آلیاژی هستند و کارخانه تولید میلگرد آلیاژی یزد MO40 یکی از با کیفیت ترین میلگردهای آلیاژی را روانه بازار می ‌کند. این نوع میلگرد دارای مشتریان خاص خودش می باشد. اگر در جستجو به دنبال نحوه ساخت میلگرد آلیاژی باشید متوجه خواهید شد که میلگرد آلیاژی یزد در اثر فرایند گرمایی و ذوب عناصری هم چون مولیبدن و نیکل و وانادیوم و کروم ساخته می شود. قطعاً همین موضوع باعث تفاوت میلگرد آلیاژی با میلگرد های موجود در بازار شده است. از این رو از شما عزیزان دعوت می کنیم که تا پایان این مطلب با ما همراه باشید قطعا اطلاعات بیشتری در این باره دریافت خواهید نمود.

قیمت میلگرد آلیاژی یزد MO40

وزن میلگرد آلیاژی یزد MO40

وزن میلگرد آلیاژی یکی از پارامترهای مهم در این زمینه است زیرا برای برخی افراد مهم است که میلگرد آلیاژی مرغوبی خریداری نمایند. خوشبختانه میلگرد آلیاژی یزد MO40 از آن دسته میلگردهای آلیاژی مرغوب و با کیفیت است و وزن متناسب نیز دارد. در واقع وزن میلگرد آلیاژی برگرفته از ابعاد و اندازه های آن است. هر چه ابعاد و اندازه و ضخامت میلگرد آلیاژی بیش تر و بزرگ تر باشد باعث بالا رفتن وزن آن می شود. یکی دیگر از عوامل مهم در مورد وزن میلگرد آلیاژی به خاطر حمل و انتقال آن است. قطعاً تمام میلگرد های آلیاژی بر اساس وزن نرمال ساخت و تولید می‌شوند و به راحتی با ماشین‌ های سنگین قابل حمل هستند.

کاربرد میلگرد آلیاژی یزد MO40

با توجه به این که ساختار میلگرد آلیاژی یزد با دیگر میلگرد ها فرق می کند کاربرد آن نیز متفاوت خواهد بود. از این رو مشتریان باید برای خرید از کاربرد آن ها اطلاع دقیق داشته باشند تا بتوانند به راحتی تصمیم گیری و خرید نمایند. در واقع کاربرد های میلگرد آلیاژی یزد MO40 به شرح زیر می باشد:

  • برای ساخت گیره فشنگی و چرخ دنده ها از میلگرد آلیاژی یزد استفاده می شود.
  • ساخت ماشین های سنگین و هواپیما ها به وسیله میلگرد آلیاژی است.
  • ساخت سازه های فشاری در خودرو را به وسیله میلگرد آلیاژی انجام می دهند.
  • برای ساخت کارد و چنگال و ظروف تحت فشار نیز از میلگرد آلیاژی استفاده می کنند.

با توجه به موارد فوق می توانید به گسترده بودن محدوده کاربردی میلگرد آلیاژی پی ببرید.

قیمت میلگرد آلیاژی یزد MO40

اکنون که دیگر متوجه شده اید نحوه ساخت و مواد سازنده میلگرد آلیاژی با میلگرد های موجود در بازار متفاوت است، دیگر درک این که قیمت این نوع میلگرد آلیاژی گران تر است را نیز آسان تر می کند. اما با این وجود نکات دیگری در قیمت آنلاین میلگرد آلیاژی یزد MO40 تاثیر گذار است برای مثال ابعاد و ضخامت آن و هم چنین می توان به نوسانات موجود در بازار نیز اشاره کرد. از این رو بهتر است از طریق آنلاین و یا حضوری حتماً جدید ترین قیمت روز میلگرد آلیاژی را از کارشناسان آهن آنیل استعلام بگیرید.


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه صنعتی آنیل می باشد .