تمامی قیمت ها ، بدون احتساب 9% ارزش افزوده می باشد.

جدول وزن نبشی و ناودانی

تمامی مشخصات و جداول مربوطه به انواع نبشی و ناودانی را در این لینک می توانید مشاهده کنید . 

برای مشاهده جدول جامع وزن نبشی و ناودانی روی دکمه زیر کلیک کنید .

قیمت ناودانی فایکو

تاریخ به روز رسانی :1403/04/319:12
کدشرحقیمتسایزطول شاخهواحدمحل بارگیری
1ناودانی 14 فایکو27,0231412متریکیلوگرمبنگاه تهران
2ناودانی 18 فایکو28,2671812متریکیلوگرمبنگاه تهران


ناودانی فایکو چیست؟

وقتی از ناودانی صحبت می ­شود ذهن به سمت تجهیزاتی که در ساخت خانه و اپارتمان به کار می رود معطوف می گردد. علاوه بر ناودانی قطعات دیگری مثل نبشی، میلگرد و تیر آهن نیز در این دسته از تولیدات قرار دارد. در تولید ناودانی از استاندار های خاصی پیروی می شود که در تولید یک محصول با کیفیت بسیار موثر است. ناودانی فایکو یک از انواع ناودانی در بازار است که  از سوی کارخانه فولاد البرز ایرانیان تولید می شود.

این شرکت با نام فایکو شناخته می شود که انواع ناودانی های تولید شده در آن را ناودانی فایکو می نامند. ناودانی فایکو در وزن، متراژ و جنس های مختلف تولید می شود که خریداران بر اساس نیاز و کاربردی که دارد اقدام به تهیه آن می کنند. جالب است بدانید ناودانی فایکو یکی از برترین ناودانی های موجود در بازار است که کاربرد های متفاوتی دارد. ناودانی فایکو در دو نوع UPE و UPN تولید می شود که بر اساس استاندار های مشخصی می باشد. ناودانی فایکو از نوع  UPE  به شکل c تولید می شود و ناودانی upn به شکل u   در بازار یافت می شود. هر کدام از این نوع  های ناودانی فایکو نیز قیمت های متفاوتی دارد.

قیمت ناودانی فایکو

وقتی تولید کننده اقدام به تولید ناودانی فایکو می کند بخشی از مواد اولیه را از داخل کشور و برخی را نیز از خارج از کشور تعیین می کند. حتما می دانید که قیمت این مواد اولیه به طور مستقیم از نوسان ارز تاثیر می پذیرد. به همین دلیل اعلام یک قیمت ثابت برای ناودانی فایکو از سوی تولید کننده امکان پذیر نمی باشد. همچنین علاوه بر نوسان بازار، در قیمت روز ناودانی فایکو عواملی مثل وزن و ابعاد نیز تاثیر گذار است.

از آن جایی که ناودانی فایکو برای هر خریدار در ابعاد وسیع قابل مصرف است خرید عمده آن می تواند بسیار به صرفه باشد. به همین دلیل اغلب مراکز فروش از طریق فروش عمده و حذف واسطه اقدام به عرضه ناودانی فایکو با قیمت مناسب تری می نمایند. ناودانی فایکو سبک و ناودانی فایکو سنگین به دلیل تفاوت در وزن و ابعاد با یک دیگر تفاوت قیمتی دارند که قابل توجه است.

کاربرد ناودانی فایکو

همان طور که در بخش چیستی ناودانی فایکو برایتان گفتیم این نوع از سازه در زمینه های مختلفی به کار می ­رود. تولید ناودانی فایکو بر اساس نوع مصرفی که خریدار برای آن اقدام به تهیه می کند انجام می شود. زمینه های مهمی که از ناودانی فایکو استفاده می شود را می توان بدین ترتیب نام برد که عبارت اند از:

  • ناودانی فایکو برای تولید گارد ریل در جاده، اتوبان و بزرگراه ها به کار می رود.
  • بخش بعدی که از ناودانی فایکو استفاده می ­شود در زمینه صنعت ساختمان سازی است که در بخش خرپا و چارچوب مورد استفاده است.
  • ناودانی فایکو به عنوان پوشش در برخی از لوله ها به کار می رود.
  • از ناودانی فایکو برای ساخت چارچوب درب و پنجره های آهنی نیز استفاده می شود.
  • ناودانی فایکو برای ساخت اتاق یا همان اسکلت ماشین های سنگین استفاده می شود.

همان طور که گفته شد از ناودانی فایکو استفاده های مختلفی می شود که برای تولید کننده و مراکز فروش ان از پر تقاضا ترین انواع ناودانی محسوب می ­شود.

وزن ناودانی فایکو

ناوادانی فایکو در انواع و سایز های مختلفی تولید می شود که بر وزن آن تاثیر گذار است. در وزن ناودانی فایکو آیتم  هایی چون جنس، ابعاد و غیره تاثیر گذار است. ناودانی فایکو در دو نوع ناودانی سبک و ناودانی سنگین تولید می شود. ناودانی های سبک به دلیل وزن پایین تری که دارند زمینه کابردی آن ها نیز متفاوت است. ناودانی فایکو سبک از استاندار های جدول استال پایین تر است و برای ساخت اسکلت پله و غیره به کار می رود.

ناودانی فایکو سنگین برابر با جدول اشتال است و می تواند برای ساخت ستون و خر پا مفید باشد. همچنین در وزن ناودانی فایکو ابعاد آن نیز تاثیر گذار است. ابعاد ناودانی فایکو بر اساس شاخه مشخص می شود که در شاخه های شش متری تولید و عرضه می شود. بسته به این که جنس ناودانی از کدام نوع باشد نیز در وزن ان تاثیر گذار است. انواع ناودانی فایکو در جنس های آلومینیومی، چدنی، نورد سرد و غیره وجود دارد که وزن هر کدام از آن ها نیز متغییر می باشد.


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه صنعتی آنیل می باشد .