آهن آنیل | مرجع قیمت گذاری آهن آلات و لوازم ساختمانی

تمامی قیمت ها ، بدون احتساب 9% ارزش افزوده می باشد.

جدول وزن لوله

تمامی مشخصات و جداول مربوطه به انواع لوله را در این لینک می توانید مشاهده کنید . 

برای مشاهده جدول جامع وزن لوله روی دکمه زیر کلیک کنید .

قیمت لوله داربست و پروفیل صدرا تهران

تاریخ به روز رسانی :1403/04/319:30
کدشرحقیمتسایزضخامتاستانداردحالتبرندمحل بارگیرینوع ورقواحد
1لوله داربستی 11/2 36,23548.32درز مستقیم6متریصدرا تهرانکارخانهلوله داربستی st37کیلوگرم
2لوله داربستی 11/236,53548.32.5درز مستقیم6متری صدرا تهرانکارخانهلوله داربستی st37کیلوگرم


 لوله داربست_ لوله و پروفیل صدرا تهران

قبل از این که به سراغ این سوال برویم که لوله داربست_ لوله و پروفیل صدرا تهران چیست برویم باید یک سری به کارخانه صدرا تهران بزنیم و ببینیم این کارخانه اولین بار در چه سالی شروع به فعالیت کرد و اکنون چگونه فعالیت می کند. شایان ذکر است که این کارخانه اولین بار در سال ۱۳۸۱ بود که فعالیت خود را به طور رسمی شروع کرد. از تولیدات این کارخانه می توان به انواع و اقسام درب و پنجره ، قوطی های مربع و مستطیل شکل،  نبشی ها، چهار چوب ها، لوله داربست_ لوله و پروفیل و مفتول نورد شده اشاره کرد.

کیفیت و تنوع این محصولات موجب شد تا تقاضا برای آن ها چندین برابر شود به گونه ای که این کارخانه در سال ۸۹ صادرات خود را شروع کرد و امروزه با ظرفیت اسمی ۱۸۰ هزار تن در سال فعالیت خود را ادامه می دهد.  باید خدمتتان عرض کنیم که سایر و ضخامت این لوله ها با یک دیگر متفاوت است. و این تفاوت موجب تفاوت در وزن لوله داربست_ لوله و پروفیل صدرا تهران  می شود. اگر مایل هستید بیش تر در رابطه بدانید ما را راهنمایی کنید.

کاربرد لوله داربست_ لوله و پروفیل صدرا تهران

باید این نکته را نیز اضافه کنیم که تفاوت در ویژگی ها و مشخصات لوله ها موجب تفاوت در کاربرد لوله داربست_ لوله و پروفیل صدرا تهران  می شود. قطعا می دانید که کار کردن در ارتقا های بالای دو متر برای هر کسی سخت و در عین حال خطر ناک است به همین منظور از این لوله داربست ها استفاده می شود.

این لوله ها کمک خیلی زیادی به معمار ها می کند تا سازه ای را به وجود بیاورند و یا این که نمای ساختمانی را تکمیل کنند.  علاوه بر این ها قطعا بار ها بنر های تبلیغاتی را در سطح شهر دیده اید که با کمک این لوله داربست ها سر پا مانده اند. در کنار این لوله پروفیل ها را بیش تر در ساخت راه پله و نرده مشاهده می کنیم و به غیر از این ها کارایی خیلی بیشتری هم دارند.

قیمت لوله داربست_ لوله و پروفیل صدرا تهران

لازم به ذکر است که هر محصولی باید یک پروسه ای را طی کند تا بهره برداری برسد و قطعا طی کردن این پروسه هزینه هایی در بر دارد و این مسئله شامل لوله های داربست و لوله پروفیل نیز می شود. برای تعیین قیمت روز لوله داربست_ لوله و پروفیل صدرا تهران عوامل زیادی وجود دارند. اگر می خواهید بدانید که این لوله ها چه قدر برای شما هزینه بر هستند باید مشخص کنید که این لوله ها چه سایز داشته باشند،  در چه حالاتی باشند و علاوه بر آن چه اندازه قطر داشته باشند و یا این که وزن آن ها چه قدر باشد زیرا اکثر مواقع این لوله ها به صورت کیلوگرمی خرید و فروش می شوند.

اگر می خواهید به روز ترین قیمت این لوله را بدانید می توانید لیست مربوط به قیمت را چک کنید و در صورت تمایل با مشاور های ما مشورت کنید تا آن ها شما را راهنمایی کنند و بعد از آن نیز این لوله ها را به سبد خرید خود اضافه کنید و منتظر بمانید تا در کم ترین زمان ممکن این لوله ها در محل دلخواه خود تحویل بگیرید. البته می توانید این لوله ها را نیز به صورت حضوری خریداری کنید اما خب برای انجام این کار ساعت ها وقتتان هدر می رود و در کنار آن نیز باید هزینه ی بیش تری برای رفت و آمد بپردازید.


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه صنعتی آنیل می باشد .