آهن آنیل | مرجع قیمت گذاری آهن آلات و لوازم ساختمانی

تمامی قیمت ها ، بدون احتساب 9% ارزش افزوده می باشد.

جدول وزن لوله

تمامی مشخصات و جداول مربوطه به انواع لوله را در این لینک می توانید مشاهده کنید . 

برای مشاهده جدول جامع وزن لوله روی دکمه زیر کلیک کنید .

قیمت لوله داربست و پروفیل جهان پارس

تاریخ به روز رسانی :1403/04/319:10
کدشرحقیمتسایزضخامتاستانداردحالتبرندمحل بارگیرینوع ورقواحد
1لوله داربستی 11/237,16514.52درز مستقیم6متریجهان پارسکارخانهورق فولاد مبارکه اصفهانکیلوگرم


لازم است بدانید که کارخانه جهان پارس در سال ۶۱ افتتاح شد. این کارخانه حدود ۱۰ هکتار مساحت دارد و به جرات می توان گفت که یکی از بزرگ ترین کارخانه های در زمینه ی تولید قوطی، لوله و پروفیل است‌‌ . باید خدمتتان عرض کنیم که ظرفیت این کارخانه ۴۷۶ هزار تن در سال است.  این ظرفیت در بالا بردن آمار صادرات کمک می کند. در بخش های بعد به کاربرد لوله داربست_ لوله و پروفیل جهان پارس و قیمت آن می پردازیم پس لطفا تا انتهای این مقاله را با دقت بخوانید.

کاربرد لوله داربست_ لوله و پروفیل جهان پارس

لوله های داربست و لوله پروفیل در سایز ها و اندازه های متنوعی تولید می شوند.  بیاید تعدادی از مشخصات این پروفیل ها را با یک دیگر مشاهده کنیم.

  • پروفیل ۲× ۲۰× ۲۰
  • پروفیل ۵/۲× ۴۰ × ۴۰
  • پروفیل ۳× ۷۰× ۷۰
  • پروفیل ۴× ۱۰۰× ۱۰۰
  • پروفیل ۴× ۱۲۰× ۱۲۰

لوله داربست و لوله پروفیل ضخامت های متفاوتی دارند. علاوه بر این وزن لوله داربست_ لوله و پروفیل جهان پارس نیز با یک دیگر متفاوت هستند و باید بدانید که این وزن ها در قیمت گذاری ها خیلی موثر هستند زیرا این لوله ها لر حسب کیلو گرم به فروش می رسند . باید اضافه کنیم که کاربرد لوله داربست_ لوله و پروفیل جهان پارس با توجه به همین مشخصات ظاهری مشخص می شود.

داربست ها برای بنر و ساختمان سازی ها کاربرد دارد. لوله پروفیل نیز معمولا در ساخت و ساز هایی مثل راه پله و نرده دیده می شوند. قطعا این لوله ها هزاران کاربرد دیگر دارند که در این مقاله زمانی برای گفتن آن ها نیست.  چنان چه مایل هستید بیش تر درباره خرید و قیمت این محصول بدانید ما را در بخش آخر نیز همراهی کنید.

قیمت لوله داربست_ لوله و پروفیل جهان پارس

شکل خرید و فروش ها دیگر مانند سابق نیست شما می توانید این لوله ها را به دو شکل تهیه کنید اما برای این که کار خود را راحت کنید و خود را به چنگ ترافیک های سنگین نیندازید می توانید از طریق سایت، لوله های مد نظر خود را سفارش دهید. برای این کار تنها کافی است سایز و حالت آن را اضافه کنید. شما می توانید محل بارگیری و نوع ورق را نیز اضافه کنید و در نهایت خرید خود را ثبت کنید. 

در رابطه با قیمت نیز باید اضافه کنیم که این قیمت ها توسط کارشناس ها مشخص می شود. کارشناس ها با توجه به نوع و حالت و هم چنین ویژگی هایی که این لوله ها دارند قیمت گذاری را انجام می دهند و شما می توانید هر روزه قیمت های جدید  را از سایت مشاهده کنید.  شما حتی لازم نیست به کارخانه بروید و کار برای رفت و آمد هزینه بدهید و کار خود را به عقب بیندازید.  شما برای این کار تنها کافی است هزینه ی حمل و نقل را بپردازید و محل بارگیری را مشخص کنید و لوله ها در محل دلخواه خود تحویل بگیرید و از آن ها برای بهتر کردن و بالا بردن کسب و کار خود استفاده کنید.


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه صنعتی آنیل می باشد .