تمامی قیمت ها ، بدون احتساب 9% ارزش افزوده می باشد.

جدول وزن لوله

تمامی مشخصات و جداول مربوطه به انواع لوله را در این لینک می توانید مشاهده کنید . 

برای مشاهده جدول جامع وزن لوله روی دکمه زیر کلیک کنید .

قیمت لوله داربست ساوه

تاریخ به روز رسانی :1403/04/318:50
کدشرحقیمتسایزضخامتاستانداردحالتبرندواحدمحل بارگیری
1لوله داربستی 11/2 ضخامت 2 ساوه41,00048.32درز مستقیم6متریساوهکیلوگرمکارخانه
2لوله داربستی 11/2 ضخامت 2.5 ساوه 40,90048.32.5درز مستقیم6متریساوهکیلوگرمکارخانه


اگر به دنبال با کیفیت ترین و بهترین لوله داربست از ساوه هستید ما را در این مقاله همراهی کنید تا کمی درباره این محصول با اهمیت با یک دیگر صحبت کنیم.  داربست ها یکی از مهم ترین وسایل در ساختمان سازی ها هستند و به عبارتی می توان گفت که خیلی از کار ها بدون داربست ها انجام نمی شوند . اگر می خواهید بدانید که لوله داربست ساوه چیست باید خدمتتان عرض کنیم که  این لوله های درز دار که داربست ها را به وجود می آورند در اندازه ها و سایز های متفاوتی ساخته می شوند. لازم به ذکر است که این لوله ها در دو نوع سبک و سنگین به وجود می آیند. اگر قصد دارید بیش تر در رابطه با کاربرد لوله داربست ساوه بدانید در بخش بعد با ما همراه باشید.

کاربرد لوله داربست ساوه چیست ؟

امروزه کاربرد لوله داربست ساوه بر همگان در صنعت ساخت و ساز آشکار است. به طور کلی همه ی داربست ها به این منظور تولید می شوند تا در ساختمان هایی که ارتفاع بلندی دارند نما شوند و یا این که شیشه های ساختمان را تمیز کنند و یا بدنه ی ساختمان را بشویند. این لوله ها کاربرد های زیادی دارند و قطعا میلیون ها بار که در حال گذر از خیابان بوده اید آن ها را مشاهده کرده اید.

شایان به ذکر است که این لوله ها در اندازه و ابعاد و هم چنین وزن های مختلفی تولید می شوند. معمولا وزن لوله داربست ساوه از ۱۴، ۱۵ ، ۱۶ و ۱۷ کیلو گرم است و هر کسی می تواند با توجه به نیاز خود اندازه و سایز مورد نظر خود را تهیه کند. چنان چه نمی دانید که باید چه اندازه و چه سایز هایی تهیه کنید اصلا نگران نباشید زیرا کارشناس های ما به صورت بیست و چهار ساعته با شما هستند تا دربار ه این موضوع شما را راهنمایی کنند‌. آن ها سالیان سال است که در این زمینه فعالیت می کنند و می دانند هر ساختمان و یا هر کاری چه لوله داربست هایی و به چه اندازه ای نیاز است.

قیمت لوله داربست ساوه چه قدر است ؟

لازم به ذکر است که یکی دیگر از ویژگی های که سایت ما دارد این است که قیمت روز لوله داربست ساوه هر روز به روز رسانی می شود تا مشتری ها با خیال راحت صفحه ی مربوط به قیمت را چک کنند و در صورت تمایل خرید خود را ثبت کنند. علاوه بر این نکات باید خدمتتان عرض کنیم که این قیمت ها به ابعاد، وزن، سایز و عوامل این چنینی بستگی دارند و این مهم است که لوله داربست مد نظر شما چگونه باشد‌ . تمام این اطلاعات و اندازه و وزن در سایت مشخص شده است ک شما می توانید بعد از مشورت های لازم اندازه های دلخواه خود را به سبد خرید خود اضافه کنید.

در گذشته ی نه چندان دور افراد مجبور به طی کردن چندین کیلومتر راه بودند تا این لوله ها را تهیه کنند اما امروزه این گونه نیست و آن ها کافی است چند لحظه از وقت استراحت خود  را به این کار اختصاص بدهند و از طریق تلفن همراه خود وارد سایت ما شوند و بعد از این که خرید خود را انجام دادند لوله ها را در محل دلخواه خود تحویل بگیرند بدون این که خسته شوند و یا این که انرژی خود را هدر بدهند و یا این که پولی بابت رفت و آمد خود بپردازند پس تعلل را کنار بگذارید و همین حالا لوله داربست های مد نظر خود را سفارش بدهید و ما بقی اطلاعات را وارد کنید.


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه صنعتی آنیل می باشد .