آهن آنیل | مرجع قیمت گذاری آهن آلات و لوازم ساختمانی

تمامی قیمت ها ، بدون احتساب 9% ارزش افزوده می باشد.

جدول وزن میلگرد

تمامی مشخصات و جداول مربوطه به میلگرد را در این لینک می توانید مشاهده کنید . 

برای مشاهده جدول جامع وزن میلگرد روی دکمه زیر کلیک کنید .

قیمت میلگرد کلاف آجدار گروه صنعتی فولاد یزد

تاریخ به روز رسانی :-9:11
کدشرحقیمت سایزحالتاستانداردمحل بارگیریبرندواحد
1کلاف 8 آجدار A2 نورد فولاد یزد احرامیانتماس8کلاف اجدارA2کارخانهگروه صنعتی فولاد یزدکیلوگرم
2کلاف 10 آجدار A2 نورد فولاد یزد احرامیانتماس10کلاف اجدارA2کارخانهگروه صنعتی فولاد یزدکیلوگرم


 میلگرد کلاف آجدار گروه صنعتی فولاد یزد

کارخانه فولاد یزد با تولید میلگردهای که به صورت کلاف هستند پیشرو در زمینه صنعت می باشد. میلگردهای کلاف به صورت ساده و آجدار به بازار عرضه می شوند میلگرد کلاف ساده در چهار دسته و سایزهای پنج و نیم تا ۱۶ میلیمتر وجود دارند اما میلگردهای آجدار در دو دسته A2 و A3 تقسیم بندی می شوند میلگردهای کلاف دار به صورت دایره ای حول یک محور می پیچند در نتیجه حمل و نقل آنها آسان تر می باشد.

کاربرد میلگرد کلاف آجدار فولاد یزد

همانطور که گفته شد میلگرد کلاف آجدار کاربرد بسیاری دارند با پیشرفت روز به روز صنعت و همچنین افزایش ساختمان‌سازی میزان تقاضا نیز بیشتر شده است از این میلگردها که بیشتر در تولید سیم بکسل، تولید دکل ها، ساخت انواع تایر و لاستیک ماشین، تولید سیم جوش و همچنین قطعات مختلف خودرو مانند: سوپاپ، فنر خودرو غیره استفاده می‌شود.

کارخانه میلگرد کلاف آجدار صنعتی فولاد یزد

این کارخانه معتبر در سال ۷۵ در یزد تاسیس شد و با تولید روزافزون توانست پیشرو در زمینه صنعت باشد از جمله محصولات این کارخانه عبارتند از: میلگرد ساده و میلگرد آجدار، مفتول های صنعتی و ساختمانی که نوعی کلاف آجدار می باشند، تیرآهن ipe، سنگ آهن، کنسانتره، خرپا و غیره

مجموعه میلگردهای کلاف آجدار گروه صنعتی فولاد یزد

کارخانه گروه صنعتی فولاد یزد میلگرد آجدار A2 و میلگرد آجدار A3 تولید می کند که به صورت کلاف و شاخه ای می باشند. میلگرد کلاف آجدار کاربردهای بسیاری داشته شامل کلاف ۸ آجدار A2،  کلاف ۱۰ آجدار A2 و کلاف ۱۰ جدار A3 هستند. همچنین گروه A3 کلاف هایی از سایز ۱۰ تا ۳۲ تولید و به بازار عرضه می‌کنند.

وزن میلگردهای کلاف آجدار گروه صنعتی فولاد یزد

این کارخانه با تولید ۳۰۰ هزار تنی میلگرد در سال و همچنین ۴۰۰ هزار تن سنگ آهن، ۳۰۰ هزار تن مس مفتول و ۵۰۰ هزار تن تیرآهن، پانصد هزار تن فولاد اکنون یکی از کارخانه های معروف و یکی از صادرکنندگان اصلی فولاد می باشد در نتیجه چنین کارخانه‌ای حتماً نهایت دقت و کیفیت را در تولید محصولات به کار می گیرد و وزن مواد اولیه و همچنین فولاد های تولید شده را در بهترین حالت خود در نظر خواهد گرفت. قطر داخلی میلگردهای کلاف آجدار حدود ۹۵۰ میلی متر برآورد شده است اما شما در هنگام خرید می توانید یک قطعه از محصول مورد نظر را از فروشنده درخواست کرده و با یک ترازوی دیجیتالی وزن آن را حساب کنید تا فشاری بر روی ساختمان تان وارد نشود بعد از آن طول را با متر اندازه گیری کنید و با استانداردها بسنجید.

قیمت میلگرد گروه صنعتی فولاد یزد

کارخانه فولاد یزد با در نظر گرفتن قدرت خرید مشتری محصولاتی با کیفیت و استاندارد بین المللی تولید کرده و در اختیار خریداران قرار می دهد اما همانطور که می دانید قیمت مواد اولیه و آهن روز به روز در حال تغییر است در نتیجه نمی توان قیمت روز میلگرد کلاف آجدار گروه صنعتی فولاد یزد را ثابت بیان کرد پس شما می توانید با مراجعه به سایت های معتبر و برخورداری از پشتیبانی خرید ایمن داشته و از قیمت آن نیز مطلع شوید اما هرگز کیفیت را فدای قیمت نکرده و سعی کنید با خرید مطمئن کار خود را راحت تر کنید چرا که هر کدام از کلاف آجدار در مکانی خاص استفاده می شوند.


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه صنعتی آنیل می باشد .