آهن آنیل | مرجع قیمت گذاری آهن آلات و لوازم ساختمانی

تمامی قیمت ها ، بدون احتساب 9% ارزش افزوده می باشد.

جدول وزن تیرآهن

تمامی مشخصات و جداول مربوطه به انواع تیرآهن را در این لینک می توانید مشاهده کنید . 

برای مشاهده جدول جامع وزن تیرآهن روی دکمه زیر کلیک کنید .

قیمت تیرآهن IPE فولاد آریا ذوب

تاریخ به روز رسانی :-8:10
کدشرحقیمتسایزحالتواحداستانداردمحل بارگیری


معرفی تيرآهن 20 فولاد آریا ذوب

تیر آهن 20  فولاد آریا ذوب ، تیرآهن IPE ، به عنوان اساسی ترین پروفیل ساختمانی میباشد که در ساختمان به صورت ستون ، خرپا ، نعل ، تیر در پوشش سقف ها و پل های لانه زنبوری استفاده می شود .

تیر اهن اساسی ترین پروفیل ساختمانی است که بعضا در پروژه های صنعتی نیز کاربرد دارد.

از مهمترین خصوصیات یک ساختمان است. تیر آهن ها داری سه نوع استاندارد می باشند: IPE  استاندارد ایران و اروپا، INP استاندارد چین و روسیه و IPB بال پهن. ارتفاع این تیر آهن ها از 80 تا 600 میلیمتر تولید میشود و از آن ها در ستون ها، خرپا ها، نعل درگاه و پل های لانه زنبوری استفاده می شود.

تیر آهن  IPE : این تیر آهن ها در ایران و کشور های اروپایی تولید میشود شکل آن ها I مانند است و ضخامت بال های آن تغییر پذیر نمی باشد.

تیر آهن INP: عمده این تیر آهن ها در بازار های چین و روسیه عرضه میشود این تیر آهن ها I  مانند هستند و هرچه ضخامت بال های آن ها از جان تیر آهن کاهش یابد ضخامت بال ها کمتر میشود.

تیر آهن IPB: تیر آهن عریض یا بال پهن همانند H بوده که طول بال ها به نسبت تیر آهن  IPE بزرگ تر بوده است.

 تیر آهن در واقع از المان های اساسی و بسیار مهم ساخت هر ساختمانی است. علاوه بر سازه های ساختمانی در برخی پروژه های متفاوت نیز کاربرد دارند، اما کاربرد عمده آن ها در صنایع ساختمان سازی می باشد. تیر ها در واقع وظیفه حمل فشار های تنشی و خمشی وارد بر ساختمان را دارند.

مشخصات تیرآهن 20 آریا ذوب

تیرآهن 20 فولاد آریا ذوب به طول 12 متر می باشد.

واحد فروش تیرآهن 20 فولاد آریا ذوب شاخه ای است.

وزن تیرآهن 20 کارخانه فولاد آریا ذوب حدود 269 کیلوگرم می باشد.

تیرآهن چیست؟

قیمت تیر آهن 20 H فولاد آریا ذوب یکی از عوامل تعیین‌کننده در قیمت تمام شده ساختمان است چراکه امروزه روند استفاده از این محصول روز افزون است. تیر آهن نوعی پروفیل شناخته شده از آلیاژ های مختلف فولادی است، از این محصول استفاده ی فراوانی در صنعت ساختمان سازی می شود و این استفاده به صورتی است که ساختمان هایی با اسکلت فلزی بدون این کالا ساخته نخواهند شد.

این پروفیل پر کاربرد ساخته شده از دو بخش بال و جان است در واقع بخش اصلی را جان و کناره هارا بال می نامند. هدف اصلی استفاده از این کالا تحمل و انتقال بار وارده بر ساختمان است البته در خرپا و طراحی ستون نیز از آن بهره برداری می شود.

انواع تیرآهن

  • تیرآهن IPE
  • تیرآهن‌INP
  • تیرآهن بال پهن (هاش یا IPB)
  • تیرآهن لانه زنبوری (CPE): برای اینکه تیرآهن بتواند لنگر خمشی را به میزان بیشتری تحمل کند، جان آن را به شکل ذوزنقه برش می‌دهند و آن‌ها را هم جوش می‌زنند که به آن لانه زنبوری گفته می‌شود. این نوع دارای حفره‌‌های تو خالی در طول جان است که این امر باعث گردیده، مشابه لانه‌ زنبور جلوه دهد.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که قیمت نفت به راحتی و بصورت مستقیم بر قیمت تیر آهن 20 H فولاد آریا ذوب تاثیر گزار است.

کاربرد تیرآهن ipe فولاد آریا ذوب

به طور کلی اگر بخواهیم کاربرد های تیرآهن را بیان کنیم بهتر است بدانید که از تیرآهن در ستون ها، کفی ستون ها، اسکلت سازه های فولادی، تیر های اصلی، تیر های کلاف، تیرک های میانی و فرعی، تیر های باریک کرومیت و در نهایت در ساخت خرپا از این کالا بهره بری می شود. در نهایت نوع کاربرد و نوع مواد اولیه نیز بی تاثیر بر قیمت تیر آهن 20 H فولاد آریا ذوب نیست.

نحوه خرید تیرآهن ipe فولاد آریا ذوب

به علت نوسانات در بازار آهن در صورت اقدام به خرید تیرآهن 20 فولاد آریا ذوب ، گرفتن قیمت روز تیر آهن 20 (IPE) آریا ذوب الزامی می باشد. فروش تیرآهن 14 فولاد آریا ذوب به صورت شاخه ایی است.

برای خرید و قیمت تیرآهن 20 ساخت فولاد آریا ذوب، وزن تیر آهن 20 فولاد آریاذوب، ابعاد تیر آهن فولاد آریا ذوب و همچنین سایر اطلاعات در مورد این محصول با مجموعه آهن آنیل تماس بگیرید.

مزایای استفاده از تیرآهن 20 آریا ذوب

  • بعد از اتمام سازه امکان توسعه وجود دارد.
  • اتصال چندین قطعه به یکدیگر را امکان‌پذیر می‌کند.
  • قطعاتی می‌باشند که به صورت پیش‌ساخته در کارخانه‌ها هستند.
  • اجرا و نصب آن سرعت بالایی دارد.
  • در ارتفاع‌های زیاد کاربرد فراوانی دارند

قیمت تیرآهن 20 آریا ذوب (IPE)

قیمت تیرآهن IPE آریا ذوب بصورت روزانه در سایت آهن آنیل بروز رسانی میشود. تیرآهن 20 آریا ذوب از دیگر محصولاتی است که آهن آنیل به صورت مستقیم و بدون واسطه به سراسر کشور عرضه می کند. جهت دریافت قیمت تیر آهن 20 (IPE) آریا ذوب به سایت مجموعه مراجعه نموده و یا از طریق شماره ی مندرج در سایت با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید و همچنین میتوانید از مشاوره رایگان کارشناسان مجموعه در مورد محصول انتخابی مورد نظر بهره مند شوید.


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه صنعتی آنیل می باشد .