تمامی قیمت ها ، بدون احتساب 9% ارزش افزوده می باشد.

جدول وزن لوله

تمامی مشخصات و جداول مربوطه به انواع لوله را در این لینک می توانید مشاهده کنید . 

برای مشاهده جدول جامع وزن لوله روی دکمه زیر کلیک کنید .

قیمت لوله درز مستقیم تست گاز خانگی ضخامت 3.5 میل

تاریخ به روز رسانی :1403/04/319:17
کدشرحقیمتسایزضخامتطولواحداستانداردبرندمحل بارگیری
1لوله درز مستقیم 3/5 1,030,00011/2 اینچ3/56کیلوگرمتست گازاصفهانکارخانه


در مواقعی که نیاز به گازرسانی به شکل عمده باشد، از لوله درز مستقیم استفاده می شود. نام دیگر لوله درز مستقیم، لوله توکار می باشد که در ساخت این نوع لوله، کربن، منگنز و مقادیری از عناصر میکروآلیاژی به کار می رود. همچنین لوله درز مستقیم تست گاز خانگی دارای مقاومت بالا در برابر انتشار ترک، دوام و استحکام بالا، امکان انتقال حجم زیاد گاز و… می باشد. این نوع لوله در ضخامت، سایز و ابعاد مختلفی تولید می شود که لوله درز مستقیم تست گاز خانگی ضخامت 3.5 میل یکی از انواع آن می باشد. در این مقاله قصد داریم به این نوع لوله درز مستقیم پرداخته و ویژگی ها و کاربردهای آن را بیان کنیم.

لوله درز مستقیم تست گاز خانگی ضخامت 3.5 میل چیست؟

ورق فولادی، مواد سازنده لوله درز مستقیم تست گاز خانگی ضخامت 3.5 میل می باشد که ورق ها بر اساس سایز و ضخامت مدنظر، برش میخورند. سپس توسط غلطک، شکل داده شده و خمکاری می شوند. پس از نزدیک شدن دو ورق به یکدیگر، درز اتصال جوشکاری می شود که برای جوشکاری این لوله ها، از جوش مقاومت الکتریکی استفاده می کنند. پس از انجام تمامی این مراحل، تست التراسونیک بر روی لوله ها برای یافتن ترک، شکاف، حفره، اندازه گیری و کنترل ابعاد انجام شده و محل جوشکاری، مورد بررسی قرار می گیرد.

قیمت لوله درز مستقیم تست گاز خانگی ضخامت 3.5 میل

به طورکلی، قیمت روز لوله درز مستقیم تست گاز خانگی ضخامت 3.5 میل آهن آنیل، به صورت کیلویی اعلام می شود و برای محاسبه نمودن قیمت هر شاخه، باید وزن کل آن را در قیمت هر کیلو، ضرب کنید.

کاربرد لوله درز مستقیم تست گاز خانگی ضخامت 3.5 میل

این لوله، نوعی لوله فولادی محسوب شده و کاربردهای فراوانی در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایشگاه دارد. همچنین از جمله مهمترین کاربرد لوله درز مستقیم تست گاز خانگی 3.5 میل، در گازرسانی و تاسیسات گرمایشی، سیستم های فشرده هوا و هیدرولیک می باشد. این نوع لوله، کاربرد بسیار خوبی در سرویس هایی با دما و فشار بالا، سرویس های دارای گاز ترش، خطوط انتقال نفت، گاز و آب دارد.

وزن لوله درز مستقیم تست گاز خانگی ضخامت 3.5 میل

وزن لوله درز مستقیم تست گاز خانگی، بستگی به ابعاد، ضخامت و طول آن دارد. با دانستن این موارد، میتوان وزن لوله  را به دست آورد. برای اطلاع از وزن لوله درز مستقیم تست گاز خانگی ضخامت 3.5 میل میتوانید با کارشناسان سایت، ارتباط برقرار کرده و اطلاعات کافی در این زمینه را کسب کنید.

نتیجه گیری

همانطور که بیان کردیم، لوله درز مستقیم تست گاز خانگی از ورق فولادی رول شده با درز جوش، تولید می شود. ورق های فولادی از میان غلطک های مخصوص عبور داده شده و لبه های آن از دو طرف، به یکدیگر نزدیک می شوند. سپس لبه ها از طریق دستگاه جوش به هم متصل شده و به شکل لوله درمی آیند.

لوله درز مستقیم تست گاز خانگی ضخامت 3.5 میل کاربردهای بسیاری در کاربری های مسکونی، اداری و تجاری دارد که در این مقاله به آن اشاره کردیم. امیدواریم که اطلاعات کافی را کسب نموده باشید.


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه صنعتی آنیل می باشد .