تمامی قیمت ها ، بدون احتساب 9% ارزش افزوده می باشد.

قیمت شیر کشویی وگ

تاریخ به روز رسانی :-9:52
کدشرحقیمتسایزاستانداردجنسبرندانبار
1وگ شیرکشویی چدنیتماس1 1/2PN16چدنیوگبنگاه تهران
2وگ شیرکشویی چدنیتماس1 1/2PN10چدنیوگبنگاه تهران
3وگ شیرکشویی چدنیتماس2 1/2PN10چدنیوگبنگاه تهران
4وگ شیرکشویی چدنیتماس2 1/2PN16چدنیوگبنگاه تهران
5وگ شیرکشویی چدنیتماس10اینچPN16چدنیوگبنگاه تهران
6وگ شیرکشویی چدنیتماس10اینچPN10چدنیوگبنگاه تهران
7وگ شیرکشویی چدنیتماس12اینچPN16چدنیوگبنگاه تهران
8وگ شیرکشویی چدنیتماس12اینچPN10چدنیوگبنگاه تهران
9وگ شیرکشویی چدنیتماس14اینچPN10چدنیوگبنگاه تهران
10وگ شیرکشویی چدنیتماس14اینچPN16چدنیوگبنگاه تهران
11وگ شیرکشویی چدنیتماس16اینچPN10چدنیوگبنگاه تهران
12وگ شیرکشویی چدنیتماس16اینچPN16چدنیوگبنگاه تهران
13وگ شیرکشویی چدنیتماس18اینچPN16چدنیوگبنگاه تهران
14وگ شیرکشویی چدنیتماس2اینچPN16چدنیوگبنگاه تهران
15وگ شیرکشویی چدنیتماس2اینچPN10چدنیوگبنگاه تهران
16وگ شیرکشویی چدنیتماس3اینچPN16چدنیوگبنگاه تهران
17وگ شیرکشویی چدنیتماس3اینچPN10چدنیوگبنگاه تهران
18وگ شیرکشویی چدنیتماس4اینچPN16چدنیوگبنگاه تهران
19وگ شیرکشویی چدنیتماس4اینچPN10چدنیوگبنگاه تهران
20وگ شیرکشویی چدنیتماس5اینچPN16چدنیوگبنگاه تهران
21وگ شیرکشویی چدنیتماس5اینچPN10چدنیوگبنگاه تهران
22وگ شیرکشویی چدنیتماس6اینچPN16چدنیوگبنگاه تهران
23وگ شیرکشویی چدنیتماس6اینچPN10چدنیوگبنگاه تهران
24وگ شیرکشویی چدنیتماس8اینچPN16چدنیوگبنگاه تهران


هم اکنون شیرآلات با کیفیت عالی حرف اول را در بازار می زنند زیرا یکی از پر استفاده ترین و پرکاربرد ترین لوازم موجود در خانه ها و هم چنین صنعت شیر ها می باشند. زیرا هر شیر آب یا سیالات دیگر ممکن است بیش از هزاران بار در روز باز و بسته شود. بنابراین در چنین شرایطی جنس و کیفیت آن از اهمیت ویژه ‌ای برخوردار است. امروز هم در خدمت شما عزیزان هستیم با معرفی بهترین شیر کشویی موجود در بازار و آن چیزی نیست جزشیر کشویی وگ که با انواع مختلف و جنس متفاوت در بازار قابل دسترس است. شیرهای کشویی موجود در بازار به دو شکل زبانه فلزی و زبانه لاستیکی تولید و ارائه می‌شوند بنابراین شما هر کدام را که بخواهید می توانید به صورت آنلاین و یا حضوری خریداری نمایید. برای اطلاعات بیشتر در مورد شیر کشویی تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

شیر آلات کشویی وگ

شیر کشویی وگ وظیفه هدایت و تنظیم جریان را دارند، حال با توجه به نوع سیال و کاربری آلیاژ آن مشخص می شود. شیر کشویی وگ صنعتی عموما با آلیاژ برنج، برنز، چدن، فولادی و استنلس استیل تولید می شود.

شیر کشویی وگ با تولید شیرآلات چدنی سابقه بسیار طولانی در این امر دارد که موجب گرایش بسیاری از پروژه برای خرید شیر کشویی وگ چدنی این برند شده است. شیر کشویی وگ چدنی شامل موارد زیر می شود :

  • صافی وگ
  • شیر سوزنی وگ
  • شیر یکطرفه وگ
  • شیر پروانه ای وگ
  • شیر فلکه کشویی برنجی
  • شیر آتش نشانی وگ
  • شیرهای فشار شکن وگ
  • قطعه قابل پیاده کردن وگ

 

ویژگی شیر فشار شکن وگ

وظیفه شیرآلات فشار شکن ایجاد افت فشار برای سیال می باشد. شرکت وگ اقدام به تولید شیرآلات فشار شکن با قابلیت تنظیم دستی برای فشار خروجی کرده است.

ویژگی شیر پروانه ای وگ

شرکت وگ اقدام به تولید شیر پروانه ای اهرمی تا سایز 6 اینچ و در دو مدل دریچه چدنی و دریچه استیل میکند. تمامی اتصالات شیرآلات وگ به صورت فلنجدار بوده و برای اتصال و پیاده کردن شیرآلات می بایست از 2 عدد فلنج جوشی استفاده کرد.

ویژگی شیر سوزنی وگ

شیرآلات سوزنی وگ برای تنظیم جریان مورد استفاده قرار میگیرد، برای ایجاد افت فشار و تنظیم میزان دبی خروجی می توان از شیرآلات سوزنی استفاده کرد که با نصب دبی سنج و یا فشارسنج و با توجه به میزان گشودگی شیر می توان به دبی و یا فشار خروجی مورد نظر دست پیدا کرد. فشار کاری شیرآلات سوزنی وگ 16 بار بوده و جنس بدنه آن به صورت چدن داکتیل GGG40 و چدن خاکستری GG25 می باشد

ویژگی شیر یکطرفه وگ

شیرآلات یکطرفه برای جلوگیری از برگشت جریان مورد استفاده قرار میگیرد. در صورت افت فشار و برگشت جریان سیستم پایپینگ دچار تنش خواهد شد، یکی از مواردی که می بایست از شیر یکطرفه استفاده کرد در خروجی پمپ ها می باشد که ر صورت عدم استفاده از شیر یکطرف برگشت جریان به داخل گمگ موجب خرابی پره های آن می باشد.

شیر یکطرفه در صورت برگشت جریان به صورت خودکار بسته می شود و جریان را قطع کرده تا مشکل افت فشار و یا برگشت جریان حل شود. شرکت وگ اقدام به تولید شیرهای یکطرفه در انواع زیر میکند:

  • شیر یکطرفه دریچه ای
  • شیر یکطرفه سوپاپی
  • شیر یکطرفه وزنه ای
  • شیر یکطرفه ضربه قوچ گیر
  • شیر یکطرفه ویفری

ویژگی شیر فلکه کشویی وگ

شیر فلکه کشویی وگ برای قطع و وصل جریان سیال استفاده می شود، بهتر است که از شیر فلکه کشویی وگ برای تنظیم جریان استفاده نشود زیرا در این صورت موجب خوردگی دیسک آن می شود.  شرکت وگ دارای سبد کالایی متنوعی از شیرآلات کشویی می باشد که به صورت زیر می باشد:

  • شیر فلکه کشویی زبانه لاستیکی: این نوع از شیر فلکه کشویی برای آب سرد و فاضلابی استفاده می شود که دارای فشار کاری 16 بار و دمای کاری 70 درجه سانتی گراد بوده که جنس بدنه آن چدن داکتیل شده و طبق استاندارد GGG40 می باشد.
  • شیر فلکه کشویی زبانه فلزی: شیر کشویی با زبانه فلزی برای آب داغ و موتور خانه استفاده می شود که در دو فشار کاری 10 بار و 16 بار تولید می گردد که دارای حد تحمل دمای 100 درجه سانتی گراد می باشد، جنس بدنه آن چدن خاکستری و طبق استاندارد GG25 می باشد.

کاربرد شیر کشویی وگ

از مهم ترین سوالاتی که هنگام خرید شیر کشویی برای افراد پیش می ‌آید این است که کاربرد آن چگونه است و در چه صورتی می ‌توان از آن استفاده کرد. شیر کشویی وگ کاربرد زیاد دارد اما به طور کلی برای باز و بسته کردن جریان آب و سیالاتی که درجه و دمای آن ها کم تر از ۸۰ درجه سانتیگراد باشد مورد استفاده قرار می گیرد. اما باید توجه داشته باشید که شیر هایی که شوی قابلیت تنظیم و کنترل میزان آب و سیالات را ندارند و نمی توان فشار آب را کم و زیاد کرد بلکه تنها می توان به وسیله این نوع شیر ها آب را هدایت و یا جریان آن را قطع نمود. در هر صورت در مکان های متفاوت و مختلفی از شیر کشویی استفاده می شود.

وزن شیر کشویی وگ

همان طور که کاربرد و جنس شیر کشویی و از اهمیت بالایی برخوردار است و وزن آن نیز مهم می باشد. چیزی که می تواند برای استفاده کنندگان از شیر کشویی وگ مهم باشد این است که وزن زیادی نداشته باشد تا باعث افزایش وزن و بار محل مورد نظر نگردد. البته که عوامل مختلفی در تغییر وزن شیر کشویی وگ  و موثر هستند که ما این عوامل را به صورت موارد زیر برای تان دسته‌ بندی نموده ایم لطفاً به موارد زیر توجه کنید:

  • جنس شیر کشویی می‌تواند در تغییر وزن آن موثر باشد.
  • ابعاد و اندازه های شیر کشویی می تواند وزن آن را تغییر دهد.

بنابراین هر چه اندازه شیر کشویی بزرگتر باشد که مطابق با سفارش مشتری تولید می شود حتماً وزن آن هم بالاتر می رود و برعکس آن هم امکان پذیر است.

ویژگی صافی وگ

برای تمیز کردن و صاف کردن جریان سیال از هرگونه ذرات جامد و اضافی می بایست از صافی استفاده کرد. صافی ها با داشتن توری فلزی با مش بندی خاص خود توانایی جذب ذرات اضافی و معلق سیال را دارند. شرکت وگ اقدام به تولید صافی های چدنی با اتصال دنده ای و فلنج دار می کند که دارای فشار کاری 16 بار می باشند.

ویژگی قطعه قابل پیاده کردن وگ

برای سهولت در جا گذاری شیرآلات در خط لوله و همچنین برای راحتی باز کردن شیرآلات به منظور تعویض و یا تعمیر می بایست از قطعه قابل پیاده کردن استفاده کرد. شرکت وگ اقدام به تولید قطعه قابل پیاده کردن در دو فشار 10 بار و 16 بار کرده است.

ویژگی شیر آتش نشانی وگ

شرکت وگ اقدام به تولید شیرآلات آتش نشانی در دو مدل ایستاده و دفنی کرده است. شیرآلات آتش نشانی در سایزهای محدود و نرمال صنعت آتش نشانی تولید می شود، بدین صورت صورت که شیر آتش نشانی مدل ایستاده در سایزهای 3 اینچ، 4 اینچ و 6 اینچ و مدل دفنی آن در سایزهای 3اینچ و 4 اینچ تولید میگردد.

قیمت شیر کشویی وگ

شیرهای کشویی موجود در بازار انواع مختلفی دارند و به همین خاطر ممکن است قیمت متفاوتی نیز با یکدیگر داشته باشند. از این رو عواملی که ممکن است در قیمت شیر کشویی وگ موثر واقع شود شامل نوسانات بازار و ابعاد و اندازه های شیر کشویی و جنس و برند آن می شود. هر چه سایز شیر کشویی بزرگ تر باشد و از برند معتبر تری تولید شود قیمت آن نیز گران تر خواهد بود. با این وجود برای اطلاع از قیمت ها باید استعلام قیمت بگیرید. قیمت دقیق شیر کشویی وگ را می توانید به صورت آنلاین و یا تلفنی دریافت کنید حتی امکان استعلام قیمت به صورت حضوری هم وجود دارد.


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه صنعتی آنیل می باشد .