تمامی قیمت ها ، بدون احتساب 9% ارزش افزوده می باشد.

قیمت الکترود میکا

تاریخ به روز رسانی :1403/04/319:05
کدشرحقیمتسایزاستانداردبرندحالتواحد
1الکترود میکا بنگاه تهران80,6602E6013میکابستهکیلوگرم
2الکترود میکا بنگاه تهرانتماس2E6012میکابستهکیلوگرم
3الکترود میکا بنگاه تهرانتماس2E6020میکابستهکیلوگرم
4الکترود میکا بنگاه تهرانتماس2E6011میکابستهکیلوگرم
5الکترود میکا بنگاه تهرانتماس2E6014میکابستهکیلوگرم
6الکترود میکا بنگاه تهرانتماس2E6010میکابستهکیلوگرم
7الکترود میکا بنگاه تهران77,4902E7018میکابستهکیلوگرم
8الکترود میکا بنگاه تهرانتماس2E6015میکابستهکیلوگرم


الکترود میکا یکی از نام های معتبر در حوزه صنعت جوش فلزات به شمار می آید. این شرکت با سابقه، اقدام به تولید الکترود جوشکاری می نماید. دارا بودن استاندارد های گوناگون، محصولات این شرکت را در جایگاه ویژه ای از نظر کیفیت قرار داده است. صنایع مختلف، از جمله کشتی ساز، ساختمان سازی، ماشین سازی و … از مشتریان میکا هستند.

الکترود میکا چیست؟

به ماده ای رسانا که در مدار الکتریکی، یک طرف آن به یک بخش فلزی مانند سیم مسی و طرف دیگر به بخش غیر فلزی اتصال می یابد و باعث برقراری ارتباط میان آنها می شود الکترود گفته می شود. همچنین این الکترود را می توانید در انواع مختلف روتیلی، قلیایی، چدنی، روکش سخت و همچنین سلولزی پیدا نمایید. هر کدام از این الکترودها را می توانید در بخش های گوناگونی از جوشکاری استفاده نمایید. الکترود جوشکاری میکا یک نوع سیم جوش می باشد که روکش شده است و این روکش یک نوع پوشش فلاسکی است که آن را در بر می گیرد. همچنین شایان ذکر است که ماده معدنی میکا در صنعت الکترود سازی به عنوان پوشش الکترود جوشکاری مورد استفاده قرار می گیرد. خواص شیمیایی فوق العاده الکترود میکا در دمای بالا به عنوان یک عایق رسانه ای عمل می کند، مانع هر گونه فعالیت های شیمیایی اعم از ذوب و دی اکسیده شدن سیم و الکترود ها می شود. الکترود سوپر میکا و سیم جوش میکا به عنوان پر استفاده ترین و کاربردی ترین قطعات در جوشکاری شناخته شده اند. خاصیت عایق حرارتی و طبیعت ورقه ای الکترود میکا در ارتقای کیفیت محصول تمام شده بسیار برای جوشکاران کمک کننده می باشد.

الکترود میکا چه ویژگی هایی دارد؟

الکترود میکا یکی از نام های شناخته شده در صنایع جوشکاری محسوب می گردد. میکا، نام تجاری بخشی از محصولات شرکت قدیمی و با سابقه صنایع فلزی و میخ­سازی پارس است، که از سال 1337 مشغول به فعالیت است. این شرکت، از سال 1387 اقدام به تولید انواع الکترود جوشکاری با نام میکا می نماید. با گسترش خط تولید این محصول، در حال حاضر الکترود میکا یکی از شناخته شده ترین برند ها در ایران و خاورمیانه است. تولید انواع الکترود جوشکاری قلیایی، روتیلی، روکشی سخت و چدن از مهم­ترین فعالیت های این شرکت است. متخصصین جوان و با تجربه در این شرکت، همواره با انجام آزمایشات گوناگون سعی در ارتقاء کیفیت تولیدات خود دارند. سفارشی سازی محصولات مورد نیاز صنایع مختلف، از دیگر ویژگی های تولیدات این شرکت است. از دیگر ویژگی های تولیدات این شرکت، کسب تاییدیه های معتبر از سازمان های ارائه دهنده این گواهینامه ها در داخل و خارج از کشور است.

انواع الکترود میکا کدامند؟

الکترود میکا محصولات زیر را تولید می نماید:

الکترود سوپر میکا: این الکترود میکا از نوع رتیلی است. دارای قوس بسیار نرم و پایدار، با سهولت جوشکاری و ظاهر جوش تمیز است. از این الکترود در صنایع مختلف، از جمله ساختمان سازی، کشتی سازی، دیگ بخار، مخازن مختلف، صنایع اتومبیل سازی، ساخت سوله و … استفاده می شود. کد این الکترود، E6013 است.
الکترود سلولزی: از این الکترود برای جوشکاری لوله ها و مخازن، مخصوصاً در پاس اول ریشه استفاده می شود. از این الکترود می توان در حالت سرازیر ، هنگام جوشکاری لوله های با قطر بالا استفاده نمود. از جمله ویژگی های این محصول می توان به سهولت شروع جوشکاری و برقراری مجدد قوس، جوش آسان و جدا شدن سریع گل جوش ها اشاره نمود. صنایعی که از این الکترود استفاده می نمایند، ساختمان سازی، ماشین سازی، ساخت دیگ بخار و مخازن و … هستند. این الکترود میکا با کد E6010 شناخته می شود.
الکترود روتیلی: الکترود روتیلی با روپوش ضخیم و حاوی پودر آهن، پخ های بزرگ را به سرعت پر می کند و مناسب جوشکاری مقاطع حجیم است. این الکترود دارای جوش نرم، ظاهر تمیز و با قابلیت جدا شدن آسان، شروع مجدد سریع و کنترل آسان گل جوش است. از این الکترود برای جوشکاری ورق های ضخیم، اتصالات سر به سر، ساخت سوله و پل و صنایع کشتی سازی و ماشین سازی استفاده می شود. کد این محصول E7024 است.
الکترود قلیایی با هیدروژن کنترل شده: این محصول، دارای قوس نرم و پاشش کم است. قابلیت نفوذ متوسطی دارد و در برابر ترک، مقاوم است.از این محصول می توان به عنوان پر کن استفاده کرد. این الکترود مناسب جوشکاری فولاد­های ساده کربنی، دیگ بخار، مخازن تحت فشار و صنایع کشتی و خودرو سازی است. کد این الکترود E7018 است.
الکترود قلیایی با نرخ جایگزینی 115%: این الکترود میکا به طور خاص برای جوشکاری فولاد های کم آلیاژ و با استحکام بالا، مانند مخازن تحت فشار استفاده می شود. این الکترود خاصیت پر کنندگی نیز دارد. جوش حاصل از این الکترود میکا، عاری از ترک ، مقاوم و قابل استفاده در حرارت های پایین است. این الکترود با کد E7018-1 است.
الکترود قلیایی کم هیدروژن: این گروه از محصولات میکا، شامل 4 نوع الکترود با مشخصات زیر می شود، که به شرح آن می پردازیم.

انواع الکترود قلیایی کم هیدروژن

الکترود قلیایی کم هیدروژن، حاوی Ni و Mo به منظور جوشکاری فولاد های کم آلیاژ و دانه ریز استفاده می شود. از جمله صنایعی که این الکترود میکا در آنها کاربرد دارد، می توان به سازه های فراساحل و لوله ها و دیگ های تحت فشار اشاره نمود. از جمله ویژگی های این محصول، می توان به مقاومت بالا در برابر ترک، استحکام مکانیکی بالا، قوس پایدار و سهولت جوشکاری اشاره نمود. این محصول دارای کد E8018-G است.
الکترود با پوشش قلیایی کم هیدروژن، حاوی عنصر آلیاژی نیکل. این محصول برای اتصال فولاد های ریزدانه در حالتی دما کمتر از 60 درجه سانتی گراد است، کاربرد دارد. لذا از این الکترود برای جوشکاری لوله های انتقال گاز مایع، صنایع فراساحل و پتروشیمی هایی که به تولید انواع مایعات شیمیایی سرد می پردازند، استفاده می شود. کد اختصاصی این الکترود E8018-C1 است.
الکترود با پوشش قلیایی کم هیدروژن (هیدروژن کنترل شده)، حاوی بیش از 3% نیکل. این الکترود میکا هم برای جوشکاری صنایعی که تجهیزات آن در دمای پایین ، یعنی 60- تا 80- درجه کار می کنند استفاده می شود. صنایع برودتی، کشتی سازی، مخازن انتقال گاز و مایعات سرد و … از مشتریان این محصول هستند. کد این الکترود E8018-C2 است.
الکترود با پوشش قلیایی کم هیدروژن، حاوی یک درصد عنصر نیکل. این الکترود میکا، برای جوشکاری فولاد های با استحکام بالا و همچنین صنایعی که در دمای پایین مورد استفاده قرار می گیرند، کاربرد دارد. جوش حاصل از این الکترود در برابر ترک مقاوم بوده و در حالات مختلف جوشکاری قابل استفاده است. کد این الکترود E8018-C3 است.

قیمت الکترود جوشکاری

عملیات جوشکاری و اتصال فلزات به یکدیگر، بدون داشتن الکترود، امکان پذیر نیست، به همین خاطر اطلاع از بهای الکترود جوشکاری در برندهای مختلف برای خریداران و کاربران اهمیت بالایی دارد. این محصول با عبوردادن جریان برق از خود، باعث می شود اتصالات فلزی به طور محکم به یکدیگر بچسبند. شکل ظاهری آن به صورت یک مداد است که مغزی آن توسط پوششی از جنس های مختلف پوشانده شده که در هنگام عملیات جوش آب شده و باعث استحکام قطعات به یکدیگر می شود. الکترود جوشکاری در دو نوع الکترود جوش مصرفی و غیرمصرفی در کارخانه ها تولید و در بازار عرضه می شوند که در ادامه به معرفی بیشتر آن می پردازیم.

الکترود جوش مصرفی

این محصولات، نقطه ذوب پایینی دارند و در طی عملیات جوش MIG، مورد استفاده قرار می گیرند و از نیکل و کروم تشکیل شده اند.

الکترود جوش غیرمصرفی

مقاومت این دسته از محصولات، در عملیات های جوشکاری TIG بیشتر است و مصرف نمی شوند، به همین خاطر به آن غیرمصرفی می گویند و از تنگستن، کربن و مس تشکیل می شوند.

قیمت الکترود میکا

الکترود، یک سیم فلزی است که برای اتصال دو قطعه فلزی به وسیله جوشکاری مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت الکترود میکا که یکی از برندهای معروف پرفروش سیم جوش در ایران است، به عوامل مختلفی مانند سایز و وزن هر بسته بستگی دارد. از الکترود میکا به علت کیفیت بالایی که دارد، برای جوش دادن میلگرد به سقف یا رابیتس بندی استفاده می شود؛ همچنین شما می توانید پس از مشاهده قیمت روز الکترود میکا در جداول لیست قیمت بالا، آن را به صورت بسته های یک کیلوگرمی و 5 کیلوگرمی از آهن آنیل خریداری کنید.

قیمت الکترود 3 میکا 

همانطورکه گفتیم، این مقاطع در سایزهای مختلف توس برندهای مختلف تولید می شوند، که یکی از پرفروش‌ترین آن ها الکترود میکا نمره 3 است. این کالا که با شماره E6013 و E7018 در بازار موجود است، نرخ های متفاوتی دارد. قیمت الکترود 3 میکا در نوع 6013 کمتر از 7018 است و خریداران بیشتری دارد.

خرید الکترود میکا

لازم است قبل از تهیه و خرید الکترود برندهای مختلفی همچون میکا و آما، در نظر داشته باشید که از این محصول برای اتصال چه قطعاتی می خواهید استفاده کنید و نوع آن مصرفی است یا غیرمصرفی. سپس بعد از مشاهده جدیدترین قیمت الکترود میکا و سایر برندها در این صفحه، می توانید با کارشناسان آهن آنیل تماس گرفته و محصول مورد نظر خود را در وزن و بسته های دلخواه سفارش دهید. 

فروش الکترود میکا

قیمت الکترود میکا  | فروش الکترود میکا : افرادی که در زمینه های صنعتی فعالیت می کنند به احتمال زیاد اسم الکترود میکا را شنیده اند. الکترود میکا یکی از مهم ترین ابزارهایی است که در صنعت جوشکاری مورد استفاده قرار می گیرد. هنگام خرید الکترود میکا باید نکاتی را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین آن را تهیه نمایید. در ادامه با همراهی ما با انواع الکترود میکا ، قیمت و نحوه خرید ان اشنا میشوید.

 آهن آنیل یکی از تولیدکنندگان و فروشندگان مطرح در تهران است که  الکترود میکا از محصولات پر فروش و محبوب این فروشگاه میباشد. شما میتوانید اکترود میکا را از فروشگاه ما با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت که البته از نکات قابل توجه به هنگام خرید الکترود میکا هستند، تهیه کنید. آهن آنیل علاوه بر اینکه فروشنده ابزارالات و الکترود میکا در تهران است ، یکی از بهترین تولیدکنندگان  در این عرصه نیز میباشد. نکات و مواردی در هنگام خرید الکترود میکا هست که به خرید بهتر شما بسیار کمک میکند.


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه صنعتی آنیل می باشد .