تمامی قیمت ها ، بدون احتساب 9% ارزش افزوده می باشد.

جدول وزن نبشی و ناودانی

تمامی مشخصات و جداول مربوطه به انواع نبشی و ناودانی را در این لینک می توانید مشاهده کنید . 

برای مشاهده جدول جامع وزن نبشی و ناودانی روی دکمه زیر کلیک کنید .

قیمت نبشی سپاهان

تاریخ به روز رسانی :-9:44
کدشرحقیمتسایزضخامتطول شاخهواحدمحل بارگیری
1نبشی 8*80*80 سپاهانتماس80*80*886کیلوگرمکارخانه سپاهان
2نبشی 10*100*100 سپاهانتماس100*100*10106کیلوگرمکارخانه سپاهان
3نبشی 10*100*100 سپاهانتماس100*100*101012کیلوگرمکارخانه سپاهان
4نبشی 12*120*120 سپاهانتماس120*120*12126کیلوگرمکارخانه سپاهان
5نبشی 12*120*120 سپاهانتماس120*120*121212کیلوگرمکارخانه سپاهان
6نبشی 15*150*150 سپاهانتماس150*150*14146کیلوگرمکارخانه سپاهان


نبشی سپاهان چیست؟

شرکت فولاد سازان سپاهان یکی از جمله شرکت های سهامی خاص می باشد . که در حوزه تولید قطعات و تجهیزات فولادی مشغول به فعالیت است. در حال حاضر این شرکت دارای قابلیت تولید انواع نبشی و قطعات فولادی با ظرفیت 100 هزار تن در سال می‌ باشد. نبشی سپاهان پروفیلی است که سطح مقطع آن به شکل دو ضلع عمود برهم می باشد و با دو مشخصه اندازه بال ها و ضخامت شناخته شده می‌ باشند. نبشی سپاهان با ابعادی برابر با سی و سه تا چهل میلی متر و نیز با ضخامتی معادل با چهار تا دو و نیم میلی متر در این کارخانه تولید و عرضه می‌ شود.

قیمت نبشی فولاد سازان سپاهان

نبشی ها به عنوان یکی از جمله اجزای اصلی در ساخت و ساز به خصوص در صنعت ساختمان سازی به شمار می‌ آیند. بر این اساس قیمت روز نبشی فولاد سازان سپاهان برای سازندگان و مهندسان بسیار مهم بوده و در برآورد هزینه های ساخت و ساز تاثیر گذار خواهد بود. به همین علت برای کنترل هزینه های مورد نیاز برای اجرای یک سازه، باید همواره به قیمت دقیق نبشی فولاد سازان سپاهان توجه کرد . در حالت کلی توجه به عوامل موثر در تعیین قیمت نبشی می‌ تواند به تخمین نسبی آن نیز کمک کند . بعضی از این عوامل شامل نوع ابعاد ، نحوه ساخت ، کیفیت مواد اولیه و وزن از جمله این عوامل می باشند.

کاربرد نبشی سپاهان

نبشی یکی از قطعات فولادی پر مصرف و پر کاربرد در صنعت ساختمان و ساخت و ساز می باشد که در جنس و شکل های مختلفی تولید و ارائه می شود. نبشی سپاهان برای اهداف بسیار زیادی مورد استفاده قرار می گیرند :

  • تقویت : هر چه نبشی فلزی بزرگ تر بوده ، قابلیت تحمل وزن و بار بیش تری را می تواند داشته باشد. زمانی که نبشی به گوشه سازه مورد نظر جوش داده می شود، توانایی تحمل بار را افزایش داده و موجب بهبود طول عمر آن نیز می شود.
  • تکیه گاه : یکی از موارد کاربردی و استفاده شایع از نبشی های فلزی سپاهان ، تکیه گاه بودن قلاب برای شیب بندی بوده ، که به طور معمول با زاویه عمود بر دیوار متصل می شود. نبشی های آهنی به طور معمول جهت مفاصل مهار بندی ، نگه داشتن اجزای گوناگون در محل کاربرد دارد.
  • قاب بندی : نبشی های فلزی سپاهان تقریبا جزء اصلی پروژه های ساخت و ساز می باشند. از ساختمان ها گرفته ، تا کارخانه های ماشین آلات و تخت خواب ها ، از نبشی های فلزی به منظور ایجاد یک قاب بندی محکم مورد استفاده قرار می گیرند.
  • دکوراتیو : نبشی های فلزی همیشه هم در سازه ها مخفی نیستند ، آن ها گاهی مواقع به عنوان قالب در لبه مبلمان ها ، در داخل ساختمان ها ، در قالب درب ها ، کابینت و در کف سازی نیز به شکل دکوراتیو استفاده می شوند.

وزن نبشی سپاهان

نبشی سپاهان همانند دیگر مقاطع فولادی ، دارای جداول اشتال مخصوص می باشد که کلیه ابعاد ، ضخامت و وزن های آن ها در این جدول اشتال نبشی آمده است . برای به دست آوردن وزن نبشی سپاهان باید از فرمول زیر استفاده نمایید :

ارتفاع بال نبشی (متر) * طول نبشی (متر) * ضخامت نبشی (متر) * 7850 * 2 = وزن نبشی (کیلوگرم)

 


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه صنعتی آنیل می باشد .