آهن آنیل | مرجع قیمت گذاری آهن آلات و لوازم ساختمانی

تمامی قیمت ها ، بدون احتساب 9% ارزش افزوده می باشد.

جدول وزن ورق

تمامی مشخصات و جداول مربوطه به انواع ورق را در این لینک می توانید مشاهده کنید . 

برای مشاهده جدول جامع وزن ورق روی دکمه زیر کلیک کنید .

قیمت ورق ck45 اکسین اهواز

تاریخ به روز رسانی :1403/04/319:04
کدنامقیمتسایزابعادحالتکارخانهمحل بارگیری
1ورق CK45 ضخامت 8 میلیمترتماس86*2شیتاکسینبنگاه تهران
2ورق CK45 ضخامت 12 میلیمتر62,00012به طول*2شیتاکسینبنگاه تهران
3ورق CK45 ضخامت 15 میلیمترتماس15به طول*2شیتاکسینبنگاه تهران
4ورق CK45 ضخامت 20 میلیمتر62,00020به طول*2شیتاکسینبنگاه تهران
5ورق CK45 ضخامت 20 میلیمترتماس206*2شیتاکسینبنگاه تهران
6ورق CK45 ضخامت 25 میلیمتر62,00025به طول*2شیتاکسینبنگاه تهران
7ورق CK45 ضخامت 30 میلیمترتماس30به طول*2شیتاکسینبنگاه تهران
8ورق CK45 ضخامت 35 میلیمترتماس356*2شیتاکسینبنگاه تهران
9ورق CK45 ضخامت 40 میلیمترتماس406*2شیتاکسینبنگاه تهران
10ورق CK45 ضخامت 45 میلیمترتماس45به طول*2شیتاکسینبنگاه تهران
11ورق CK45 ضخامت 50 میلیمترتماس50به طول*2شیتاکسینبنگاه تهران
12ورق CK45 ضخامت 55 میلیمترتماس556*2شیتاکسینبنگاه تهران


مشخصات ورق ck45 اکسین اهواز 

 ورق ck45 اکسین اهواز از جمله متداول‌ترین و در دسترس‌ترین فولادها به شمار می‌رود که هم به صورت نرمال و هم طی فرآیند نورد گرم قابلیت تولید دارد. ویژگی های کششی این ورق فولادی بسیار بالا است و مقاوم در برابر سایش است. 

ورق آلیاژی اکسین در این کارخانه در عرض‌های ۲ تا ۴/۵ با ضخامت‌های بالا و طول مطابق با سلیقه مشتری تولید می‌شود. البته از دیگر مزیت‌های برتر تولید ورق آلیاژی خوزستان، نورد دوطرفه آن و سفارش بدون محدودیت ابعاد است.

فولادهای آلیاژی به دو دسته، فولادهای آلیاژی بالا و فولاد آلیاژی کم تقسیم می شوند. برای اینکه یک فولاد، ورق آلیاژی نامیده شود، عناصری باید به ترکیب آهن و کربن آن اضافه شوند.

ورق آلیاژی، نوعی فولاد است که دارای عناصر متعددی مانند مولبیدن، منگنز، نیکل، کروم، وانادیوم، سیلیکون و بور می باشد. این عناصر به منظور افزایش میزان سختی، افزایش پایداری، مقاومت در برابر سایش و حرارت اضافه می شوند.

فولاد های آلیاژی نسبت به فولادهای کربنی در میزان گرما و عملیات مکانیکی واکنس بهتری نشان می دهند.

کاربرد ورق CK45 اکسین اهواز

ورق ck45 اکسین اهواز به دلیل برخورداری از خواص مکانیکی ایده آل در میان دیگر فولادها قیمت نسبتا مناسبی دارد و در نتیجه به شکل گسترده ای در صنایع مختلف همچون پتروشیمی، ساختمان سازی و خودروسازی به کار گرفته می شود. این فولاد در انواع و اشکال مختلفی نظیر ورق، میلگرد، شمش، لوله و… تولید می شود اما از میان آن ها، میلگرد و ورق ck45 به دلیل قیمت مقرون به صرفه و مزایای بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند. کاربرد این گرید از فولاد را میتوان به صورت زیر دسته بندی کرد:

  • صنعت خودروسازی برای تولید قطعاتی با چقرمگی بالا مانند سگدست، شفت، میل لنگ، اکسل شاتون، چرخدنده کوچک و …
  • ابزارهای دستی مانند چکش، میخ، پیچ، انواع چاقو و …
  • تولید تجهیزات صنعتی نظیر غلطک، مته های حفاری، شافت و …
  • ابزارهای خاکورز همچون گاوآهن

مهمترین خواص مکانیکی ورق CK45

  • نسبت پویسون ۲۹

  • افزایش طول به میزان ۴ تا ۱۷ درصد

  • استحکام کششی به میزان ۵۶۵ مگاپاسکال

  • دمای آنیلینگ در محدوده ۷۰۰ – ۶۵۰ سانتیگراد

  • دمای سختی پذیری در محدوده ۸۵۰ – ۸۲۰ سانتیگراد

  • دمای آهنگری یا فورجینگ در محدوده ۱۱۰۰ – ۸۵۰ سانتیگراد

  • محیط خنک کردن این فولاد آب و روغن است

قیمت ورق CK45 اکسین اهواز

اگر بنا به دامنه‌های وسیع استفاده از صنایع فولاد قصد خرید ورق CK45 اکسین اهواز را دارید، در حال حاضر آهن آنیل به شما امکان استعلام قیمت فوری را می‌دهد. این مرکز به‌عنوان یکی از معتبرترین‌ها در حوزه خریدوفروش انواع ورق‌های برش خورده و خام، توانایی خود را در طول چندین سال فعالیت اثبات کرده و علاوه بر خدمات، فروش ورق CK45 در بازار آهن کشور، خدمات ویژه‌ای از جمله فرمینگ، برش و حمل‌ونقل را نیز به‌عنوان دیگر مزیت‌های کلیدی خود، در اختیارتان قرار می‌دهد.در بازار، بروز ترین قیمت ورق CK45 اکسین خوزستان عموماً توسط وبگاه‌های رسمی و فروشگاه‌های اینترنتی مشخص می‌شود. البته که خرید اینترنتی ورق CK45 اکسین اهواز این روزها خیلی هم دور از انتظار نیست و در کم‌ترین زمان، با سرعت مثال‌زدنی انجام می‌شود. فولاد میله‌گرد C45 معادل EN8 یا 080M40 است. میله یا صفحه فولادی C45 برای ساخت قطعاتی مانند چرخ‌دنده‌ها، پیچ‌ومهره‌ها، محورها و شفت‌های همه‌منظوره، کلیدها و ناودانی‌ها مناسب است. خرید آنلاین آهن و فولاد، عصری جدید از تکنولوژی را به رخ می‌کشد که حتی معامله برای تاجران، صاحبان پروژه‌های عمرانی و صنعتی، شرکت‌های تولیدی و کارفرمایان را نیز آسان کرده است. امکان پیش‌بینی قیمت روز ورق CK45 اکسین خوزستان نیز با امکاناتی که پیوان در اختیار مشتریان قرار می‌دهد وجود دارد.

ورق ck45 اکسین اهواز

اگر انواع ورق‌ های آلیاژی را در بازار آهن جستجو کرده باشید، احتمالا با قیمت‌های مختلفی مواجه شده‌اید. شاید برایتان سوال باشد که دلیل این تفاوت قیمت چیست و چه عواملی روی قیمت ورق ck45 اکسین اهواز اثر گذار هستند؟

قیمت ورق آلیاژی از جهتی تابع کارخانه تولید کننده، کیفیت آن، سایز، حالت و محل تحویل آن است. اما به لحاظ متغیرهای کلان، عواملی نظیر قیمت ارز، قیمت جهانی آهن، حجم تولیدی کارخانه ها و میزان تقاضا، بر قیمت روز ورق آلیاژی تاثیر میگذارند.

چنانچه قصد خرید ورق اکسین اهواز را دارید، با فولادسل تماس بگیرید. فولادسل با بیش از یک دهه فعالیت در خرید و فروش ورق ها و مقاطع فولادی و همکاری با صدها کارخانه، سازمان و شرکت معتبر، به رضایت مشتریان اهمیت ویژه ای میدهد. همچنین امکان خرید اعتباری ورق اکسین اهواز بصورت ضمانت نامه بانکی lc فراهم است.

خرید ورق آلیاژی ck45  اکسین

عوامل متعددی بر روی قیمت ورق آلیارژی اکسین اهواز تاثیر میگذارد. نوع ورق، ترکیب آلیاژهای مواد اولیه، روش تولیدی، ابعاد ورق، وزن ورق ها و نوسانات روزانه بازار ارز نمونه آنها میباشد.

ورق اکسین به علت کیفیت بالای تولید و نداشتن محدودیت ابعادی برای سفارش‌دهنده، متقاضیان زیادی دارد. البته شما میتوانید مناسب ترین ورق آلیاژی اکسین قیمت را از آهن آنیل دریافت نمایید. همچنین امکان خرید با ضمانت نامه بانکی یا lc فراهم است.


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه صنعتی آنیل می باشد .