آهن آنیل | مرجع قیمت گذاری آهن آلات و لوازم ساختمانی

تمامی قیمت ها ، بدون احتساب 9% ارزش افزوده می باشد.

جدول وزن میلگرد

تمامی مشخصات و جداول مربوطه به میلگرد را در این لینک می توانید مشاهده کنید . 

برای مشاهده جدول جامع وزن میلگرد روی دکمه زیر کلیک کنید .

قیمت میلگرد آجدار هیربد زرندیه

تاریخ به روز رسانی :1403/07/269:12
کدشرحقیمتسایزواحد فروشاستانداردمحل بارگیریبرند
1میلگرد 8 فولاد هیربدتماس بگیرید8کیلوگرمA2کارخانههیربد زرندیه
2میلگرد 10 فولاد هیربدتماس بگیرید10کیلوگرمA2کارخانههیربد زرندیه
3میلگرد 12 فولاد هیربدتماس بگیرید12کیلوگرمA3کارخانههیربد زرندیه
4میلگرد 14 فولاد هیربدتماس بگیرید14کیلوگرمA3کارخانههیربد زرندیه
5میلگرد 16 فولاد هیربد25.35016کیلوگرمA3کارخانههیربد زرندیه
6میلگرد 18 فولاد هیربد25.27018کیلوگرمA3کارخانههیربد زرندیه
7میلگرد 20 فولاد هیربد25.27020کیلوگرمA3کارخانههیربد زرندیه
8میلگرد 22 فولاد هیربد25.27022کیلوگرمA3کارخانههیربد زرندیه
9میلگرد 25 فولاد هیربد25.27025کیلوگرمA3کارخانههیربد زرندیه
10میلگرد 28 فولاد هیربدتماس بگیرید28کیلوگرمA3کارخانههیربد زرندیه


میلگرد آجدار هیربد زرندیه چیست؟

امروزه با افزایش ساختمان‌سازی خصوصاً ساختمان های چند طبقه نیاز انسانها به ابزارهای پیشرفته و مقاوم تر نیز بیشتر شد. از این رو میلگرد هایی همچون میلگرد آجدار هیربد زرندیه تولید شدند. احتمالاً شما نام میلگرد را شنیده اید میلگرد سازه ای در ساختمان سازی برای افزایش مقاومت بتن ها می باشد. میلگرد وسیله فولادی بوده و در سایزهای متفاوتی ساخته می شود میلگرد ها که درون بتن کار گذاشته شده و قدرت کششی ساختمان را افزایش می دهند در حقیقت برای تقویت بتن استفاده می شود. به این ترتیب در هنگام بروز حوادث شما میتوانید مطمئن باشید که خانه ای امن دارید و حادثه آن را تحت تاثیر قرار نمی دهد.

کاربرد میلگرد آجدار هیربد زرندیه

همانطور که گفته شد میلگردها با نقش مقاومت بخشی به بتن در ساختمان استفاده می شود یکی از نقش‌هایی که میلگرد در بتن دارد این است که ضخامت بتن را کم میکند. اگر میلگرد درون بتن استفاده شود نیاز به بتن ریزی آنچنانی نیست چرا که میلگرد استحکام زیادی به بتن داده و در صورت استفاده از میلگرد شکنندگی بتن کمتر می‌شود. زمانی که میلگرد درون بتن استفاده می شود نصب آن نیز راحت تر است از طرفی در هزینه های موجود صرفه جویی می‌شود و نیاز به خرید بتن کمتری است.

کارخانه میلگرد آجدار هیربد زرندیه

کارخانه  میلگرد آجدار هیربد زرندیه یکی از بزرگترین مجموعه های تولید کننده میلگرد و به طور کلی فولاد در کشور می باشد. این کارخانه که با هدف اشتغال‌زایی و جذب نیروی کار روی کار آمده توانسته سالانه حدود دو و نیم میلیون تن فولاد را تولید کند. فولاد های تولید شده در این کارخانه شامل شمش های فولادی، میلگردهای فولادی، لوله و پروفیل های صنعتی می باشند. این کارخانه تازه تاسیس که در سال ۹۱ شروع به کار کرده است توانست پیشرو در صنعت فولاد باشد. مهندسان و متخصصان این کارخانه با علم به روز خود در جهت ارتقا تولید فولاد عمل می کنند.

وزن میلگرد های آجدار هیربد زرندیه

به طور کلی یک نکته مهم در رابطه با میلگردها وزن آنها می باشد. میلگردها که در چهار نوع A1، A2،A3 و A4 تولید شده قیمتی متفاوت دارند و همینطور وزن آنها نیز متفاوت است. اما وزن آن ها نباید از حالت استانداردهای بین المللی خارج شود میلگرد ها در قطر های متفاوتی متناسب با جایی که استفاده میشوند وزنی متفاوت دارند. به طور کلی میلگردهای A1 سطحی صاف و میلگردهای A2 به بالا سطحی مارپیچی دارند. میلگردهای A1 حداکثر انعطاف پذیری را داشته و می تواند تا ۱۸۰ درجه نیز خم شوند این در حالی است که میلگردهای A2، A3، A4 را نمی‌توان زیاد خم کرد و برای جوشکاری نیز مناسب نیستند. مزیت این میلگردها به میلگردهای A1 مقاومت بالایی است که به ساختمان می دهند. شما برای استفاده از میلگرد ابتدا باید وزن آن را بدانید به طور کلی وزن میلگرد به این صورت محاسبه می شود نمره میلگرد توان ۲ تقسیم بر ۱۶۲.

قیمت میلگرد آجدار هیربد زرندیه

با توجه به نوسانات قیمت آهن و مواد اولیه موجود در بازار قیمت میلگرد نیز متفاوت است اما نکته حائز اهمیت این است که قیمت میلگرد آجدار هیربد زرندیه و دیگر میلگرد های آجدار و میلگرد ساده قیمت تمام شده ساختمان را بسیار تغییر می دهد. در این راستا کارخانه میلگرد هیربد زرندیه میلگرد های با کیفیت و در عین حال باصرفه را تولید کرده است.


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه صنعتی آنیل می باشد .