آهن آنیل | مرجع قیمت گذاری آهن آلات و لوازم ساختمانی

تمامی قیمت ها ، بدون احتساب 9% ارزش افزوده می باشد.

جدول وزن تیرآهن

تمامی مشخصات و جداول مربوطه به انواع تیرآهن را در این لینک می توانید مشاهده کنید . 

برای مشاهده جدول جامع وزن تیرآهن روی دکمه زیر کلیک کنید .

قیمت تیرآهن IPE فایکو

تاریخ به روز رسانی :1403/04/319:11
کدشرحقیمتسایزحالتواحداستانداردمحل بارگیری
1تیرآهن 14سبک فایکوتماس1412متریشاخهIPEکارخانه
2تیرآهن 14 سنگین فایکو4,200,0001412متریشاخهIPEکارخانه
3تیرآهن 16 فابریک فایکو5,200,0001612متریشاخهIPEکارخانه
4تیرآهن 18 فابریک فایکو6,200,0001812متریشاخهIPEکارخانه
5تیرآهن 20 فابریک فایکو8,100,0002012متریشاخهIPEکارخانه
6تیرآهن 22 فابریک فایکو9,300,0002212متریشاخهIPEکارخانه


 تیر آهن IPE  فایکو

شرکت فایکو یکی از تولید کنندگان تیر آهن IPE می باشد که برای ساخت و ساز به کار رفته است. همان طور که می دانید یکی از اعضای اصلی برای ساخت اسکلت ساختمان‌ها تیر آهن هایی IPE می باشند که برای حفاظت از سطح افقی سازه  و تحمل تنش نیروهای برشی ساختمان نقش اساسی را ایفا می‌کند. معمولا تیر آهن های IPE را بر اساس لنگر خمشی که بر سازه ها وارد می شود طراحی می کنند.

تیر آهن IPE  فایکو چیست؟

تیر آهن IPEفایکو به شکل انواع ستون، تیر، خرپا، نعل درگاه ساخته می‌شود و وزن آن ها حدوداً ۱۷۲ کیلوگرم است و قیمت آن ها نیز به دلیل نوسانات ارز بازار متفاوت می باشد. همانطور که می دانید تیر آهن ها از فولاد ساخته می شوند و انواع مختلفی دارند معمولاً تفاوت تیر آهن ها با یکدیگر تفاوت در سطح مقطع آن هاست. سه مدل تیر اهن وجود دارد که نسبت به سایر تیر آهن ها از کاربردهای گسترده تری بهره مند شدند که یکی از آن دسته ها، تیر آهن IPE یا تیر آهن بال نیمه پهنه موازی می باشد. سایز این تیراهن ها بین ۸۰ تا ۶۰۰ میلی متر بوده و دارای ارتفاعی در حدود ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ میلی متر می باشد.

اگر شما از کنار، به بال های تیر آهن IPE دقت کنید متوجه خواهید شد که بال های ابتدا و انتهای آن به صورت یکنواخت و یکسان می باشد. دلیل نام گذاری تیر آهن IPE به خاطر کیفیت ساخت و استانداردهای به کار رفته در آن می باشد زمانی که شما در ساخت یک تیر آهن از استانداردهای کشور ایران و اروپا استفاده کنید یعنی یک تیر آهن IPE ساخته اید. شرکت فایکو نیز از این قاعده استثنا نشده و توانسته یکی از مرغوب ترین تیر آهن های IPE را وارد بازار کند که کاربردهای زیادی را برای صنعت ساخت و ساز داشته و معمولاً تیر آهن ها برای تحمل تنش های وارد شده به سازه مورد استفاده قرار می‌گیرند و به عنوان یک پل و ستون برای ساختمان هستند.

شرکت فایکو

در صنعت ایران شرکت فولاد البرز ایرانیان را شما با نام تجاری فایکو می شناسید این شرکت در زمینه تولید مقاطع فولادی در ابعاد و مشخصات مختلف مشغول به کار می باشد. سالانه می تواند بیش از ۱۵ میلیون تن در مقاطع فولادی ساختمانی و صنعتی را تولید و به بازار عرضه کند.

 تنوعی که در تولیدات فایکو می‌توانید ببینید شامل:

 میلگرد های صنعتی و ساختمانی تیر آهن های IPE فایکو و نبشی های بال مساوی و بال نا مساوی می باشد.

 محصولاتی که به آن اشاره شد در دو خط تولید مجزا با ظرفیت ۷۵۰ هزار تن تولید می شود این شرکت در استان مازندران و در ۱۵ کیلومتری جاده ساری به مشهد واقع شده است و تا به امروز توانسته تیر آهن IPE فایکو مرغوبی را تولید کند.

قیمت تیرآهن فایکو مانند دیگر محصولات روزانه به روز میشوند.مشتریان عزیز میتوانید جهت قیمت دقیق تیرآهن آی پی ای فایکو با کارشناسان ما تماس بگیرید یا در سایت آهن آنیل مشاهده کنید.

 


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به گروه صنعتی آنیل می باشد .